  • 1. Data: 2004-06-26 18:16:29
    Temat: jakie obligacje sobie kupic na 3 miesiace??
    Od: intern <f...@p...pl>

    czesc,

    czy ktos sie moze orientuje, jakie najlepiej kupic sobie obligacje na 3
    miesiace? wyjezdzam na dlugie wakacje i chce ulokowac 'oszczednosci',
    zeby nie lezaly bezproduktywnie, a nie beda mi potrzebne za granica..

    pozdrawiam i z gory dzieki za wskazowki

    i.

  • 2. Data: 2004-06-26 18:20:04
    Temat: Re: jakie obligacje sobie kupic na 3 miesiace??
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "intern" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos sie moze orientuje, jakie najlepiej kupic sobie obligacje na 3
    > miesiace? wyjezdzam na dlugie wakacje i chce ulokowac 'oszczednosci',
    > zeby nie lezaly bezproduktywnie, a nie beda mi potrzebne za granica..

    To może jakieś fundusze w mBank albo Multi? Np. Skarbiec gotówkowy non-stop
    idzie w górę. W 2 miesiące 1,6% wzrósł.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-06-26 18:54:47
    Od: "spock" <s...@o...net>

    Uzytkownik "intern" <f...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > miesiace? wyjezdzam na dlugie wakacje i chce ulokowac 'oszczednosci',
    > zeby nie lezaly bezproduktywnie, a nie beda mi potrzebne za granica..

    NFI Jupiter ;)