  • 11. Data: 2005-06-13 18:08:24
    Temat: Re: jakie konto dla niezorientowanego?
    Od: zbihniew <z...@R...no>

    > a czym Tobie podpadł, jeśli wolno spytać?

    roczna oplata za token?

    --
    Tel.: (+48 22) 495 38 55
    zbieram na cyfrowke - dorzuc choc grosz :))

  • 12. Data: 2005-06-13 19:43:17
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 18:47:37 +0200, "shavie" <s...@i...pl> wrote:

    >W jakim banku powinienem sobie założyć konto?
    >chciałbym mieć dostęp przez internet, telefon i wap oraz tradycyjną sięć
    >placówek, lub dostępne wpłatomaty w Poznaniu.
    >Interesuje mnie brak opłat za prowadzenie konta i darmowa karta
    >bankomatowa, konto ma mi służyć jako "skarpetka" :) gdzie będe trzymał
    >swoje drobne zaskórniaki, czasami otrzymał wpłaty za prace dorywcze i do
    >rozliczania w serwisach aukcyjnych. Jestem pełnoletni, nie studiuje, nie
    >mam stałej pracy jeżeli to ma jakieś znaczenie.

    Niektore warunki spelnia VW Bank direct. Przez pol roku dzieki tej
    promocji:
    http://promocja.ir.pl
    mozesz miec konto e-direct za darmo, a pozniej plus konto na bezplatny
    telefon. Oprocentowanie konta ror / a'vista jest bardzo wysokie w
    porowaniu z innymi tego typu kontami.

  • 13. Data: 2005-06-13 20:11:24
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Tylko nie zakładaj konta w VW Bank "Przyjaciele na Twoje konto" z linku
    niejakiego "konkurs".

    PS. Ta nazwa to coś ala "Przyjaciele na telefon" w jednej reklamie.

  • 14. Data: 2005-06-13 20:29:52
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 22:11:24 +0200, "Marcin_P." <n...@o...pl>
    wrote:

    >Tylko nie zakładaj konta w VW Bank "Przyjaciele na Twoje konto" z linku
    >niejakiego "konkurs".

    Zazdrosny czy zawistny?

  • 15. Data: 2005-06-13 20:39:55
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    >Tylko nie zakładaj konta w VW Bank "Przyjaciele na Twoje konto" z linku
    >niejakiego "konkurs".

    Zazdrosny czy zawistny?

    Ostrzegłem go tylko, bo tam nie ma brak opłat tylko bank zwróci po okresie
    promocji zapłacone opłaty.
    A to już jest różnica no nie ?

  • 16. Data: 2005-06-13 20:46:41
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 22:39:55 +0200, "Marcin_P." <n...@o...pl>
    wrote:

    >Zazdrosny czy zawistny?
    >
    >Ostrzegłem go tylko, bo tam nie ma brak opłat tylko bank zwróci po okresie
    >promocji zapłacone opłaty.
    >A to już jest różnica no nie ?

    Najwazniejsze, ze pieniadze beda z powrotem.
    Jest tam jasno napisane, ze pieniadze beda zwracane po zakonczeniu
    promocji (dopiero wtedy wyplaca je bank), wiec to nie zadna tajemnica i
    dla wiekszosci chetnych prawdopodobnie nie bedzie to powod, zeby do tej
    promocji nie przystapic.

  • 17. Data: 2005-06-13 21:22:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Najwazniejsze, ze pieniadze beda z powrotem.
    > Jest tam jasno napisane, ze pieniadze beda zwracane po zakonczeniu
    > promocji (dopiero wtedy wyplaca je bank)

    I jeszcze łże w żywe oczy ...

    No chyba, że nazywasz się Andrzej Bank Kasperowicz ;-P

  • 18. Data: 2005-06-14 10:44:32
    Od: "shavie" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko nie zakładaj konta w VW Bank "Przyjaciele na Twoje konto" z
    > linku
    > niejakiego "konkurs".
    >
    > PS. Ta nazwa to coś ala "Przyjaciele na telefon" w jednej reklamie.

    Naiwny to ja nie jestem, tylko niezorientowany w temacie ;) a to
    różnica.
    Zdecyduje się chyba jednak na Mbank.

  • 19. Data: 2005-06-14 12:18:34
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Tue, 14 Jun 2005 12:44:32 +0200, "shavie" <s...@i...pl> wrote:

    >Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Naiwny to ja nie jestem, tylko niezorientowany w temacie ;) a to

    Udzial w promocji VW niczym przeciez nie grozi, wszyscy skorzystaja.

    >różnica.
    >Zdecyduje się chyba jednak na Mbank.

    Jesli nie zamierasz robic duzo przelewow to ok, w przeciwnym razie
    zaplacisz w sumie wiecej niz w bankach gdzie przelewy sa bezplatne.
    Zreszta kto Ci zabrania zalozyc konta w kilku bankach?

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 20. Data: 2005-06-14 15:01:21
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Zdecyduje się chyba jednak na Mbank.

    na podanej przeze mnie stronie był między innymi i mBank więc .... może
    mało banków ale najlepsze ;]]

    --
    www.kredyt.org.pl