  • 1. Data: 2005-06-13 16:47:37
    Temat: jakie konto dla niezorientowanego?
    Od: "shavie" <s...@i...pl>

    W jakim banku powinienem sobie założyć konto?
    chciałbym mieć dostęp przez internet, telefon i wap oraz tradycyjną sięć
    placówek, lub dostępne wpłatomaty w Poznaniu.
    Interesuje mnie brak opłat za prowadzenie konta i darmowa karta
    bankomatowa, konto ma mi służyć jako "skarpetka" :) gdzie będe trzymał
    swoje drobne zaskórniaki, czasami otrzymał wpłaty za prace dorywcze i do
    rozliczania w serwisach aukcyjnych. Jestem pełnoletni, nie studiuje, nie
    mam stałej pracy jeżeli to ma jakieś znaczenie.

  • 2. Data: 2005-06-13 17:05:37
    Temat: Re: jakie konto dla niezorientowanego?
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    >W jakim banku powinienem sobie założyć konto?

    tutaj znajdziesz drobne porównanie:
    http://www.kredyt.org.pl/kontaosobiste/0/2/

    pozdrawiam
    @dams

  • 3. Data: 2005-06-13 17:18:05
    Od: a...@o...pl

    Ja rekomenduję Ci trzy tanie banki, z których jestem zadowolony:

    http://www.LukasBank.pl/
    http://www.mBank.com.pl/
    http://www.inteligo.pl/

    posprawdzaj dostępność miejsc wpłacania i wypłacania gotówki,

    bo do Lukasa wpłacasz bezprowizyjnie w placówce lukas banku,
    do mBanku we wpłatomacie, a do inteligo w placówkach PKO BP,
    a wypłacasz bezprowizyjnie z lukasa i mBanku
    w bankomatach BZ WBK a z inteligo w bankomatach PKO BP

    co prawda w inteligo płacisz za kartę bankomatową
    ale nie płacisz za teleserwis 0800 a w lukasie i
    w mBanku teleserwis 0801 jest płatny,

    Ogólna suma opłat jest więc porównywalna w skali miesiąca.

    Najważniejsza jest jednak wygoda i dostępność miejsc wpłacania
    i wypłacania na trasie Twych codziennych wędrówek, bo gdybyś
    wybrał "darmową" ofertę, a do bankomatu jeździł np. czerwonym
    autobusem i płacił za bilet, oferta przestanie być darmowa...

    pozdr
    Sebastian

  • 4. Data: 2005-06-13 17:25:16
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.LukasBank.pl/
    > http://www.mBank.com.pl/
    > http://www.inteligo.pl/

    wykreśliłbym Lukasa
    a dorzucę

    http://www.multibank.pl/

    --
    Piotr W.
    t...@o...pl

  • 5. Data: 2005-06-13 17:28:25
    Od: "shavie" <s...@i...pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tutaj znajdziesz drobne porównanie:
    > http://www.kredyt.org.pl/kontaosobiste/0/2/

    Dziękuje, przydatna strona, ale coś mało tych banków i chyba paru
    brakuje...
    czym to jest spowodowane, nie zapłacili za reklame?
    Jest jakieś FAQ tej grupy?

  • 6. Data: 2005-06-13 17:35:16
    Od: "shavie" <s...@i...pl>

    > http://www.inteligo.pl/

    Tu zdaje się trzeba mieć zawsze minimum 100zł na koncie, bo inaczej
    pobierają opłatę za prowadzenie konta, pozostałe środki są pożerane
    przez abonament, co się dzieje gdy np na koncie mam tylko 20 złotych i
    na koncie nie dzieję się przez pół roku nic? Zamkną mi konto gdy
    zabraknie środków, czy pojawi się debet?

  • 7. Data: 2005-06-13 17:41:57
    Od: a...@o...pl

    > wykreśliłbym Lukasa

    a czym Tobie podpadł, jeśli wolno spytać?

    > a dorzucę
    > http://www.multibank.pl/

    multibank nie jest darmowy, a takie było wymaganie pytającego
    z podobnego względu (opłata 5zł gdy saldo <100zł) trzeba
    uważnie przyglądać się inteligo, natomiast wymaganie, co
    do płacenia w serwisach aukcyjnych przechyla szalę na
    korzyść mBanku (70% użytkowników allegro właśnie tam
    posiada konto), jednak co raz więcej osób z allegro zakłada
    konto właśnie w inteligo.

    pozdr
    Sebastian

  • 8. Data: 2005-06-13 17:48:03
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 13 Jun 2005 19:35:16 +0200, shavie napisał(a):

    > przez abonament, co się dzieje gdy np na koncie mam tylko 20 złotych i
    > na koncie nie dzieję się przez pół roku nic? Zamkną mi konto gdy

    Jesli takie masz miec srednie saldo, to chyba mBank bedzie mial najnizszy
    stosunek prowizji do ilosci trzymanych pieniedzy. A moze jestes studentem
    czy uczniem, to promocyjne konta moga byc tansze i z placowkami

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 9. Data: 2005-06-13 17:50:40
    Od: Miernik <m...@f...org>

    shavie <s...@i...pl> wrote:
    > na koncie nie dzieję się przez pół roku nic? Zamkną mi konto gdy
    > zabraknie środków, czy pojawi się debet?

    Nie, po tym jak raz wejdą na debet to już więcej nie biorą.

    Ale w przeciwieństwie do Integrum i Nordei nie pobierają sobie zaległych
    opłat gdy za parę miesięcy coś wpłacisz.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html

  • 10. Data: 2005-06-13 18:01:58
    Od: zbihniew <z...@R...no>

    shavie wrote:

> [...]
    > placówek, lub dostępne wpłatomaty w Poznaniu.
    > Interesuje mnie brak opłat za prowadzenie konta i darmowa karta

    Jak nie masz jeszcze 26 lat, to moze nowa oferta Nordei przypasi.

    --
    Tel.: (+48 22) 495 38 55
    zbieram na cyfrowke - dorzuc choc grosz :))