  • 21. Data: 2002-07-17 15:43:50
    Temat: Re: jaki to bank?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 17, 2002 at 03:26:23PM +0200, corner wrote:

    > Co mam następnym razem powiedzieć pani w okienku?
    > Bo ja co jakiś czas wpłacam pieniązki do Inteligo. I _zawsze_ powtarza się
    > taki oto scenariusz: czekam pół godziny w kolejce. Gdy dotrę do okienka
    > podaję panience wypełniony druczek. Ona ogląda go z kilku stron, z bliska i
    > z daleka (dosłownie), patrzy z niedowierzaniem to na druczek, to na mnie. I
    > pyta: "Jaki to bank?". Ja z wrodzonym wdziękiem wymawiam pełną nazwę
    > banku... Cooooo? Proszę to napisać tu, obok nazwiska ;-) I wtedy piszę BGBP,
    > co również wywołuje pełne zdziwienie...
    >
    > To tak na rozluźnienie... ;-)

    Masz trzy rozwiazania:

    . podajesz faktyczna nazwe (jesli znasz)
    . podajesz nazwe z kosmosu (np. Detaliczny Urzad Pocztowo Administracyjny)
    . prosisz o jej przelozona

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-07-17 17:43:20
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > dokument przelewu na poczcie jest taki sam jak w banku i nie ma w nim
    miejsca na
    > radosną twórczość.
    > Jak jest napisane "nazwa odbiorcy" to nie nalezy wpisywac nazwy banku
    tylko
    > nazwę odbiorcy
    > Informację dodatkową można pani w okienku przekazać ustnie.

    Zobacz na list "cornera".
    Mam te same doświadczenia co on ale dawno nie wpłacałem na poczcie, jak już
    to wpłacali mi inni jak wysyłałem paczkę za pobraniem i wtedy podawałem
    nazwę banku w nazwie, aby miec pewność, że kasa nie zniknie w dziwny sposób.
    Raz to nawet zamiast przelewu to otrzymałem przekaz do domu, ale dla mnie
    lepiej bo kasę miałem na drugi dzień po odbiorze paczki, a tak czekałbym
    tydzień :)

    Generalnie poczty nie ma co porownywac do banku, wiec w banku nie musisz
    podawac nazwy ale na poczcie jest to wskazane ze wzgledow bezpieczeństwa ;-)

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2002-07-18 19:45:31
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a w...@p...waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Masz trzy rozwiazania:
    >
    > . podajesz faktyczna nazwe (jesli znasz)
    > . podajesz nazwe z kosmosu (np. Detaliczny Urzad Pocztowo
    > Administracyjny) . prosisz o jej przelozona

    zdecydowanie anjlepsze jest rozwiązanie b, ale jak panienka zacznie szukać
    takiego banku w jakimśichnim systemie to pół godzinki poczekasz. hihihi

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Początek i koniec zawsze są jednością."
    Frank Herbert

  • 24. Data: 2002-07-19 11:01:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Masz trzy rozwiazania:
    >
    > . podajesz faktyczna nazwe (jesli znasz)
    > . podajesz nazwe z kosmosu (np. Detaliczny Urzad Pocztowo Administracyjny)

    Moze trzeba Bundesbank Berlin, i powiedziec ze w ramach kandydowania
    do Unii juz dzialaja przelewy m-n w zlotowkach. Jak pani zobaczy prawdziwa
    nazwe, to moze nawet uwierzy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 25. Data: 2002-07-20 08:47:49
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote ...
    > Moze trzeba Bundesbank Berlin, i powiedziec ze w ramach kandydowania
    > do Unii juz dzialaja przelewy m-n w zlotowkach. Jak pani zobaczy prawdziwa
    > nazwe, to moze nawet uwierzy.

    uwaga na marginesie: Turcja kandyduje do Unii Europ. juz ponad 30 lat i
    nadal nie weszla. wiec to samo moze byc z Polska...