  • 21. Data: 2002-06-13 11:30:41
    Temat: Re: jaki bank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 13, 2002 at 01:24:38PM +0200, Grzegorz wrote:

    > Na zachetę he he...
    > I teraz tam pracują hehe...
    > I nadal tu pisują he he
    > W to, to ja nigdy nie wierzyłem :-)
    > Nie - przepraszam- nie byłem do końca przekonany ;-)

    P* kota za pomoca mlotka - te dwie osoby tak bardzo utwierdzaja cie w nieomylnosci?

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-06-13 15:39:13
    Od: Robert <m...@A...pl>

    Wojtek Piecek wrote:

    >A to jak chcesz wybulic 250zl to nei lepiej jakas kredytowke zrobic?
    >Tak sie tylko pytam.

    Z pewnością lepiej, ale tu pisaliśmy, jakie są te warunki. A są
    odstręczające.

    >Nie tylko ;-)

    Za darmo to bym wziął :) (choćby to niezłe ubezpieczenie). Ale "za
    darmo" to jest pojęcie względne - praca społeczna to też wkład ;)

  • 23. Data: 2002-06-13 18:01:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Nie rozśmieszaj mnie- VG mBanku- karta debetowa z limitem transakcji.
    > Lepiej prezentuje się byle VE jakiegokolwiek banku bez limitu wydatków, a
    i ubezpieczenie
    > pewnie też się znajdzie ;-)

    A co ma piernik do wiatraka ? Jakies brednie wypisujesz ;-/
    Ja pisalem o ubezpieczeniu :-) a limit transakcji to inna bajka. Zreszta po
    co Ci, az 20k ??? Sam kiedys pisales, ze przy swojej zlotej karcie pekao
    (hihihi :) zmniejszales limit... Poza tym chyba nikt rozsadny nie trzyma
    takiej kasy na koncie z karta.
    BTW uwazam, ze goldy to poroniony pomysl in genere, ale jak ktos lubi...
    Ps. Ja osobiscie wole kk, ale do kk trzeba zaswiadczenia...
    pzd

  • 24. Data: 2002-06-14 07:19:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 13 Jun 2002 13:24:38 +0200, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Na zachetę he he...
    >I teraz tam pracują hehe...

    Ale Goldow juz za free nie maja.

    >I nadal tu pisują he he

    A wolalbys zeby nie pisaly ?

    >W to, to ja nigdy nie wierzyłem :-)

    w co ?

    >Nie - przepraszam- nie byłem do końca przekonany ;-)

    do czego ?

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl