  • Data: 2019-11-09 18:35:53
    Temat: Re: jaka karta wielowalutowa?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Żubr ma darmowe walutowe?
    Hmm, sądziłem inaczej przed zamknięciem, ale niech będzie.
    Karta jest oczywiście "kilkuwalutowa", bo w porównaniu z IKA jest skromnie, choć ma
    oczywiście zaletę braku pułapki z PLN.
    I ma to sens tylko wtedy, gdy są darmowe konta walutowe.

    KK citka+curve - chyba nikt nie wie, wszyscy boją się testu zrobić ;>
    Za transakcje z DCC doliczają 2% - mogą tak potraktować curve.
    Inne KK powinny iść normalnie, z KK ing nawet wypłacałem w bankomacie - ale to było
    jeszcze na starych zasadach.
    Fajne jest też "back in time" - i funkcjonalnie i jako animacja w apce :)