    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
    Date: 27 Jun 2003 13:21:06 +0200

    > gdybyś uważniej czytał ten wątek to zauważyłbyś pewnie nie nie jestem
    pierwszą ani jedyną osobą która miała problem z przyjmowaniem
    > dokumentów przez bank (nie tylko dotyczących zamykania konta). nie raz
    zdarzyło się także że bank nie odpowiadał na pisma wysyłane
    > pocztą.

    Niestety tak zdarza się w wielu bankach.

    > mój wniosek jest taki: jeśli bank pozwala sobie na olewanie regulaminu przy
    zamykaniu konta, to skąd mogę mieć pewność że nie zrobi
    > tego przy dowolnej innej okazji? a skoro tak, to wolę się trzymać od takiego
    banku jak najdalej.

    Daleko posunięte wyciąganie wniosków. Słyszałem, że w miejscowości X
    okradziono kogoś, więc już nigdy nie pojadę do X.

    > przy okazji: bronisz tego lukasa jakbyś w nim conajmniej pracował

    Nie jestem związany z lukasem, a tylko odpowiada mi ich e-pro. Nic więcej.
    Zdaję sobie sprawę z wad i dlatego mam konta również w innych bankach. Kiedy
    mnie któryś z banków zdenerwuje albo mile zaskoczy, to zawsze piszę o tym na
    pbb.

    > albo ktoś ci za to płacił...

    Normalne na tej liście. Jak ktoś uważa, że coś jest dobre, to posądzany jest
    o czerpanie krzyści finansowych.

    > ps. chyba czas zakończyć ten wątek. opisałem całą sytuację ku przestrodze -
    kto chce ten skorzysta, kto nie chce - nie musi.

    Zgadzam się.

    Piotrek