  • 1. Data: 2004-10-14 11:25:39
    Temat: jak wypełnic formularz bidpay-pomocy...
    Od: "jola maruszek" <m...@N...gazeta.pl>

    chodzi o wyrazenia Name as it appears on credit or debit card:
    Billing address:
    Must match billing statement

  • 2. Data: 2004-10-14 11:34:05
    Temat: Re: jak wypełnic formularz bidpay-pomocy...
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    jola maruszek wrote:

    > chodzi o wyrazenia Name as it appears on credit or debit card:

    imie i nazwisko, tak jak napisane na karcie

    > Billing address:

    Adres, na ktory wysylane sa rachunki za karte kredytowa

    > Must match billing statement

    musi byc tak ja na rachunku za karte

    jacek

  • 3. Data: 2004-10-14 11:47:03
    Od: "magda kowalska" <m...@g...pl>

    Jacek <j...@-...devguide.net> napisał(a):

    > imie i nazwisko, tak jak napisane na karcie

    > Adres, na ktory wysylane sa rachunki za karte kredytowa

    > musi byc tak ja na rachunku za karte
    >
    > jacek
    nie bardzo zajarzyłam,czyli wpisać swój adres? nazwę i konto banku? numer
    karty?

  • 4. Data: 2004-10-14 11:50:25
    Od: "Mx My" <m...@o...pl>

    >musi byc tak ja na rachunku za karte

    a co to jest ten "rachunek za kartę"?
    kart mam kilka ale nigdy zadnego rachunku za to
    nie było...

    mxmy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2004-10-14 14:53:35
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > a co to jest ten "rachunek za kartę"?
    > kart mam kilka ale nigdy zadnego rachunku za to
    > nie było...

    IMO chodzi o zestawienie transakcji dokonanych kartą

    as

  • 6. Data: 2004-10-14 15:43:59
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Mx My wrote:

    > a co to jest ten "rachunek za kartę"?
    > kart mam kilka ale nigdy zadnego rachunku za to
    > nie było...
    >
    > mxmy

    sie przejezyczylem, chodzi oczywiscie o zestawienie
    transakcji (wyciag) przesylany przez wystawce karty
    uzytkownikowi karty (czyli "bill", co pospiesznie
    przetlumaczylem jako rachunek).

    jacek

  • 7. Data: 2004-10-14 15:47:43
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    magda kowalska wrote:

> [...]

    adres na ktory wysylane sa zestawienia transakcji karta.

    > nie bardzo zajarzyłam,czyli wpisać swój adres? nazwę i konto banku? numer
    > karty?

    imie, nazwisko, adres, a tam gdzie pytaja o credit
    card number, numer karty. moga jeszcze pytac o
    dodatkowy numer kontrolny, taki trzycyfrowy, zwykle
    drukowany na odwrocie karty albo przesylany na
    oddzielnym swistku.

    jacek

  • 8. Data: 2004-10-14 18:05:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jacek" <j...@-...devguide.net> wrote in message

    > sie przejezyczylem, chodzi oczywiscie o zestawienie
    > transakcji (wyciag) przesylany przez wystawce karty
    > uzytkownikowi karty

    Dostaje poczta elektroniczna czy mam wpisac adres mailowy? ;)

    Maciej

    PS. Adresow na jakie sa wysylane wyciagi polskich kart nie mozna
    zweryfikowac, dlatego czasami transakcje moga byc odrzucane.

  • 9. Data: 2004-10-14 18:21:30
    Od: "magda kowalska" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > transakcji (wyciag) przesylany przez wystawce karty
    > uzytkownikowi karty (czyli "bill", co pospiesznie

    jeszcze prośba o następne zagadnienia account number tzn numer konta
    bankowego a bank issuer to, no właśnie co to?mogę sie domyślać ale nie wiem
    czy należy w którymś z pól wpisać numer karty.

  • 10. Data: 2004-10-14 18:27:31
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    magda kowalska wrote:

    > jeszcze prośba o następne zagadnienia account number tzn numer konta
    > bankowego a bank issuer to, no właśnie co to?mogę sie domyślać ale nie wiem
    > czy należy w którymś z pól wpisać numer karty.

    bank issuer to bank wystawca. chodzi pewnie o bank
    wydajacy karte.

    jacek