  • 1. Data: 2003-06-25 20:46:04
    Temat: jak wycofać zlecenie z mBanku?
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    witam,
    chyba mam jakiś gorszy dzień, ale nie mogę znaleźć w serwisie mbanku
    anulowania złożonego już przelewu, a jestem pewien że to było (nie od
    początku ale potem wprowadzili). Gdzie to jest ???

    Zbig

  • 2. Data: 2003-06-25 20:57:25
    Temat: Re: jak wycofać zlecenie z mBanku?
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > anulowania złożonego już przelewu, a jestem pewien że to było (nie od
    > początku ale potem wprowadzili). Gdzie to jest ???

    bo to obecnie jest bardzo aseratywne (jeszcze nie wiem co to znaczy, ale mi
    sie podoba)
    wchodzisz do czasu przeszlego - aby zobaczyc czas przyszly - - no to
    przeciez oczywiste
    :-))
    a po chlopsku
    - historia - operacje zaplanowane