  • 11. Data: 2005-03-18 17:05:22
    Temat: Re: jak wam się podoba nowe logo Visa ?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:

    > I racja. Poniżej długopisu nie schodź ;-)))

    Jakiś Watermann albo inszy Parker byłby lepszy ;-)

    K.

  • 12. Data: 2005-03-18 17:05:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartol Partol napisał:

    > Dlugopis mi niepotrzebny. Ostatnio pisalem cos odrecznie i bardzo
    > kiepsko mi szlo. :-|

    Syndrom Usenetowca ;-)

    K.

  • 13. Data: 2005-03-18 18:49:30
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krystek napisał(a):

    > Jakiś Watermann albo inszy Parker byłby lepszy ;-)

    ..chyba Wildstein ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 14. Data: 2005-03-21 19:28:36
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    w <news:d1e0n0$qjt$1@news.onet.pl>
    Robert Wicik napisał(a):

    > Szczerze - takie sobie
    > Obecne jakoś bardziej profesjonalnie wygląda - a może starzeję
    > się :)

    A mnie się z jakimiś liniami lotniczymi zaczyna kojarzyć. Ale ja to
    też już raczej wiekowy się staję i marudzić zaczynam ;-)

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 15. Data: 2005-03-22 07:26:47
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A mi ta kropka zawsze kojarzyła sie z pieniążkiem nad skarbonką. Złotym
    > pieniążkiem! ;)

    mi też :)