  • 11. Data: 2003-01-03 15:25:28
    Temat: Re: jak ugryzc... lukas bank... w... ****
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av40n0$ha3$1@poczta.fkz.com.pl, Tomasz Skowroński wrote:

    > Tu masz rację.
    > Ale używanie karty Lukasa, która jest działa raczej off-line,
    > jest mocno ryzykowne.
    > Już wiele osób płakało nad 30 zł karą za 50 groszowy debet.
    >
    > I według mnie każdy kto ma Vise Ele. Lukasa powinien wykupić sobie
    > debet.

    Niekoniecznie każdy. Jeśli utrzymuje się saldo w okolicach kilku tys. zł, to
    debet przypadkiem nie powstanie, nawet w przypadku awaryjnej wypłaty gotówki
    w wysokości limitu dziennego. Ja akurat w ten sposób to konto Pro
    wykorzystuję, bowiem z niego idzie większość regularnych płatności, a nie
    chce mi się pilnować, czy nie jestem za blisko zera. Przy oproc. RORu 5.5%
    utrzymywanie wyższego salda nie jest tak dotkliwe jak np. byłoby w BZWBK,
    Pekao czy PKO.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-01-03 15:42:47
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > utrzymywanie wyższego salda nie jest tak dotkliwe jak np. byłoby w BZWBK,

    Nie za bardzo rozumiem dlaczego przy VE Lukasa można wpaść na debet. W końcu
    To VE więc można czyścić koto do 0 ale nie poniżej. A jak się da to Bank sam
    sobie winnien.

    Piotrek

  • 13. Data: 2003-01-03 15:49:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av4b2d$6k9$1@panorama.wcss.wroc.pl, Piotr Solarz wrote:

    > Nie za bardzo rozumiem dlaczego przy VE Lukasa można wpaść na debet.
    > W końcu To VE więc można czyścić koto do 0 ale nie poniżej.

    można, można - poszukaj w archiwum; np. sprawdzając (zerowe) saldo w
    bankomacie

    > A jak się da to Bank sam sobie winnien.

    ?? piszesz tak, jakby to bank nam płacił karę za niedozwolony debet...

    --
    Robert