  • Data: 2015-05-05 20:39:12
    Temat: Re: jak to w końcu jest z tymi kartami Getinu?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "spider" miaq6t$nfb$...@n...news.atman.pl

    > Dorzucę pytanie, czy za nieaktywowaną kartę również będą kasować opłatę?

    Ja już mam kartę -- właśnie niekatwyną, login, hasło, ale nie mam umowy. :)

    Kuri[ozum7]er miaU zadzwonić do mnie, umówić się telefonicznie na dostarczenie
    mi umowy i przywieźć... Do tej pory odbieram WSZYSTKIE telefony docierające do
    mego Monstera -- kuri[ozum7]er nie dzwoni... Ale wiem, że kuri[ozum7]er zna mój
    numer, bo wysłał mi SMS w związku z tą przesyłką. :) Przekazałem też swą wersję
    wydarzeń do kuri[ozalnej]erskiej Siódemki -- za pośrednictwem innego kuriera,
    którego zdybałem na blokowaniu wjazdu do mojego garażu. :) [zaraz zacznie się
    marudzenie, że to był wYjazd z garażu, skoro mój samochód stał wówczas wewnątrz
    tego garażu]

    Getin nieco blokuje mi życie -- w kolejce czeka Krokodyl i Citi. :)
    Krokodyl daje do łan tałzena a Citi -- daje tablet. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'