  • Data: 2015-05-06 14:39:15
    Temat: Re: jak to w końcu jest z tymi kartami Getinu?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Konfabulator Konfabulatorski" 4...@g...co

    : On Ci nic nie wskaże, bo pieprzy od rzeczy.

    Co?! Publicznie pieprzy od rzeczy? To ja mu jeszcze pokażę!!!
    Dziś nie, ale wkrótce zajdę do marmuru i zdobędę informacje!!!
    I wtedy Wam wszystkim pokażę!!! ;) I link pokażę, i miejsce
    na stronie!!! Za oknem deszcz -- Bóg jednak mnie kocha. :)
    (jest czym oddychać) Ale dziś idę do Paribasu aby ostatecznie
    zakończyć... Wiadomo co...

    Właśnie mam telefon -- jutro do Paribasu, aby dokonać
    ostatecznego rozwiązania wiadomej kwestii ojcowskiej!!!
    (ponoć trzeba osobiście -- to na razie jedyny mankament
    Paribasu -- mój ojciec nie lubi deszczu)

    -=-

    Wracając do GetinB -- mam debetówkę, ale nie mam umowy na
    piśmie. :) I zastanawiam się nad tym, czy taka umowa coś
    wnosi? Czy mogę współpracować z bankiem bez umowy pisemnej?
    Przecież w razie czego ;) -- sąd i tak odrzuci/zignoruje
    taką umowę. :) A jeśli będę protestował -- sąd zauważy
    mądrze i naukowo, ;) że jest sądem, nie bankierem. ;)

    -=-

    Błogosławione niech będą banki, które mnie karmią owocami...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'