  • Data: 2002-01-07 12:17:48
    Temat: Re: jak to jest z tym fortisem ?
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KRZYCHO" <b...@k...net.pl> wrote in message
    news:a1bo56$r08$1@news.onet.pl...
    > I tylko dlatego zamykasz konto ??? 7 zł za prowadzenie rechunku i 1 zł za
    > karte , czyli 8 zł miesięcznie za m.in.całkowicie bezprowizyjną kartę to
    > chyba nie jest tak dużo?

    To zalezy, ile z tego korzystasz. Ja np. nie wyplacam z bankomatu czesciej
    niz 2-3 razy w miesiacu, pod domem mam euronet, wiec i tak korzystam z
    delfinka, euronety sa w sumie na kazdym kroku (przynajmniej w Warszawie), a
    jak jakis miesiac temu potrzebowalem gotowki i nie bylo euronetu w poblizu,
    to akurat fortis sie zbiesil i nie dostalem autoryzacji i musialem uzyc
    innej karty :-( A za 8 pln mam dwie wyplaty karta bsk albo prawie dwie
    inteligo, czego i tak nie jestem w stanie wykorzystac. Reasumujac,
    przynajmniej w moim przypadku, trzymanie rachunku w fortisie nie ma sensu
    :-(

    Pozdrawiam
    Rafal