  • 1. Data: 2005-12-19 19:55:00
    Temat: jak to jest z przelewami??
    Od: "toma" <t...@v...pl>

    zapłaciłem facetowi z allegro kase ja mam konto w mbaku i nigdy nie miałem
    problemu lecz gosciu ma konto w banku sppłudzielczym w poznaniu i kasa do
    niego od piatku do poniedziałku ranan nie dotarła???
    czy to jest mozliwe???

  • 2. Data: 2005-12-19 19:58:46
    Temat: Re: jak to jest z przelewami??
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "toma" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    > zapłaciłem facetowi z allegro kase ja mam konto w mbaku i nigdy nie miałem
    > problemu

    z czym nie miales?

    > lecz gosciu ma konto w banku sppłudzielczym w poznaniu i kasa do
    > niego od piatku do poniedziałku ranan nie dotarła???
    > czy to jest mozliwe???

    Jest mozliwe i normalne
    Tak jest w kazdym banku.

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2005-12-19 20:17:43
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "toma" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > z czym nie miales?

    > Jest mozliwe i normalne
    > Tak jest w kazdym banku.

    Pewnie, że tak. Szczególnie jeśli przelew poszedł po ostatniej piątkowej
    sesji EXLIXIR-u, to dotrze do niego z pierwszą przychodzącą w
    poniedziałek czyli pewnie o 13-tej.
    Szybciej to tylko w obrębie tego samego banku.

  • 4. Data: 2005-12-19 20:38:20
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > problemu lecz gosciu ma konto w banku sppłudzielczym w poznaniu i kasa do
    > niego od piatku do poniedziałku ranan nie dotarła???

    Zalezy kiedy wyslales w piatek (czy wyszlo z banku w piatek, sprawdz sesje
    elix. wychodzace z mbanku)?
    Jezeli poszlo dopiero w poniedzialek to twoj odbiorca dostal to dopiero w
    poniedzialek po poludniu (zalezy kiedy jego bank odbiera I sesje elix.).

  • 5. Data: 2005-12-19 20:53:59
    Od: "tomahowk" <k...@o...pl>

    dzieki wielkie
    juz myslalem ze gos chce mnie oszukać,ufff ulzyło mi
    dzieki i wesołych świąt

  • 6. Data: 2005-12-20 01:01:35
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "tomahowk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > dzieki wielkie
    > juz myslalem ze gos chce mnie oszukać,ufff ulzyło mi
    > dzieki i wesołych świąt

    Upierz dres na Swieta

    Pozdrawiam
    SDD