eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak skutecznie zrezygnować z karty VC w PKOBP ?? (pytanie do praktyków) › Re: jak skutecznie zrezygnować z karty VC w PKOBP ?? (pytanie do praktyków)
    From: "camokiller" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak skutecznie zrezygnować z karty VC w PKOBP ?? (pytanie do
    praktyków)
    Date: Wed, 27 Mar 2002 15:07:44 +0100

    "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> wrote in message
    news:a7shhb$cp6$1@news.tpi.pl...

    > Ja tam nie wiem co mowia niedysponentki, ale:
    > 1. karta nie ma czegos takiego jak "okres trwalosci 12 miesiecy" tylko
    "jest
    > wazna do" i na karcie mozna znalezc do kiedy. Na karcie VC jest to nawet
    > wytloczone. Waznosc konczy sie w ostatnim dniu miesiaca zaznaczonego na
    > karcie. Tutaj chodzi o czerwiec 2002.

    Ze stron www PKOBP

    "
    Karta ważna jest 12 miesięcy i może być używana do ostatniego dnia
    miesiąca wytłoczonego na karcie.

    Po upływie ważności karty PKO VISA Classic, automatycznie wydawana jest
    kolejna karta, chyba że posiadacz karty na 45 dni przed upływem terminu
    jej ważności złoży inną dyspozycję. "

    Kiedyś było to coś takiego "Karta ważna jest 12 miesięcy od daty
    wydania..."
    Ale dalej nie dokońca wiadomo, bo jeżeli karta została klientowi
    dostarczona 2.06.2001 to 12 miesięcy mija 2.06.2002 a 30.06.2002 to już
    prawie 13 miesięcy ( w każdym bądź razie nie jest to 12, wiec moim zdaniem
    od razu powinno być napisane, że karta ważna jest do ostatniego dnia
    miesiąca wytłoczonego na karcie, koniec i kropka.

    > 2. W regulaminie stoi, ze "na 45 dni przed koncem okresu waznosci"
    Tak, akurat wtedy kiedy ja miałem tą kartę 1999,
    to przepis mówiący o 45 dniach zamias 30 znienił się chyba w czerwcu 1999,
    a ja podpisując umowę o wydanie karty w listopadzie 1999 otrzymałem stary
    regulamin w którym było 30 dni. Gdy na początku października 2000 byłem
    zrezygnować z tej karty niedysponentki poinformowały mnie że ten termin
    zmienił się na 45 dni. I że jak karta miała wytłoczone 11/00 to powinienem
    już w połowie września (45dni od początku listopada) poinformować ich że
    nie chcę tej kart. Poprosiłem wtedy o regulamin tej karty. Ponownie
    dostałem stary regulamin w którym było 30 dni, więc sobie dupy w oddziale
    nie zawracałem tylko wysłałem pisemko do Warszawy.
    A tak w ogóle to w jednej z ajencji PKOBP jeszcze na przełomie
    kwietnia -maja 2001 widziałem stary regulamin.(Specjalnie zajrzałem ;-))))

    Więc radziłbym uważać .....

    Kamil
    c...@h...pl