eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak skutecznie zrezygnować z karty VC w PKOBP ?? (pytanie do praktyków) › Re: jak skutecznie zrezygnować z karty VC w PKOBP ?? (pytanie do praktyków)
    From: "camokiller" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak skutecznie zrezygnować z karty VC w PKOBP ?? (pytanie do
    praktyków)
    Date: Wed, 27 Mar 2002 12:01:04 +0100

    "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> wrote in message
    news:a7ru2h$s9g$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>
    napisał
    > w wiadomości news:a7rt0a$i8c$1@news.tpi.pl...

    > Skutecznie to na pismie...;-)
    > Przed 15.05.02 zawiadomic PKO BP, ze rezygnujesz ze wznowienia karty.

    A to ciekawe, bo ja spotkałem się również z inną interpretacją.
    Otóż jedna niedysponentka, stwierdziła że jeżeli karta jest ważna 12
    miesięcy od dnia wydania (np 06.2001) to jej ważność kończy się 31.05.2002
    (z tym że może być używana do 30.06.2002) i na 45 dni przed 31.05.2002
    trzeba poinformować bank o tym że nie chce się wznowienia karty. W moim
    przypadku sprawa akurat wylądowała w centrali w Warszawie. A dochodziło do
    tego jeszcze kilka kwestii (w momencie zarówno wydawania karty jak i
    rezygnacji z niej wręczony został mi stary regulamin w którym jak wół było
    napisane, że o tym fakcie należy poinformować bank na 30 a nie 45 dni
    przed końcem terminu ważności).

    Ogólnie rzecz biorąc nie ma co czekać tylko złożyć tą dyspozycję jeszcze w
    marcu żeby zaoszczędzić sobie później choroby nerwowej ;-), oczywiście
    wszystko pisemnie z podpisem pracownika i stemplem dziennym, lub listem
    poleconym.

    Kamil
    c...@h...pl