  • Data: 2005-02-13 20:38:37
    Temat: Re: jak policzyc %?
    Od: "trainer" <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    dana wrote:

    > dziekuje za rady
    > zaczekam, moze ktos sie przylaczy do dyskusji

    moje zdanie jest takie: jeżeli chodzi tylko o grudzien to przyjąć 365, a
    jeżeli o okres który zahacza o 29 lutego, to 366 dni.
    nawet systemy bankowe zachowują się nieprzewidywalnie (np. kredyt hipoteczny
    BPH: cyt. z umowy "Do obliczania odsetek przyjmuje się faktyczną liczbę dni
    w miesiącu, przy założeniu, że rok liczy 360 dni." a w lutym ub. roku
    policzyli mi jednak 28 dni, a więc nie ma raczej niepodważalnych reguł w tym
    zakresie.

    trainer