    From: Jacek <j...@-...devguide.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak k?ami? w BPHaha - d?ugie
    Date: Sat, 07 Aug 2004 22:16:17 +0200

    znajomy wrote:

    > Ciekaw jestem, co WY - Szanowni, Drodzy i Wiarygodni piszący prawdę z życia
    > wziętą o ty myślicie??

    po _siedmiu_ tygodniach zapewnien, ze dostane kredyt (jeszcze
    na trzy dni przed ostateczna decyzja), wyciagnieciu ode mnie
    okolo czterdziestu stron dokumentow, i oddaniu tylko 3-4 stron
    dokumentacji (bo reszty oddac nie moga, ciekawe dlaczego?),
    mam dokladnie wyrobiona opinie o tym banku. w miare
    mozliwosci nigdy nie bede z nimi wspolpracowal i nie bede
    polecal wspolpracy z nimi moim klientom.

    wlasnie czytam, ze chca do 2006 roku przescignac PeKaO S.A.
    zwalniajac jednoczesnie co roku 3% pracownikow. mysle, ze
    szykuja sobie niezle klopoty i rozczarowanie.

    ps. mialem kiedys u nich ror, ktory zasilalem zgodnie z
    regulaminem minimalnymi wplatami, wg. umowy. po roku system
    zeznal analitykom, ze moje wplywy na rachunek nieznacznie
    tylko przekraczaja ustalony dolny limit (owszem nie wiodlo
    mi sie wtedy najlepiej, ale dokonywalem minimalnych wplat),
    wiec wyslano do mnie list sugerujacy zamkniecie rachunku...
    co tez uczynilem.

    mysle, ze z takim traktowaniem klientow daleko nie zajda.

    jacek