  • 1. Data: 2005-06-27 08:21:00
    Temat: jak długo idzie przelew (praktycznie)
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Witam
    ok. godziny 10 rano dzisiaj zostały wysłane 2 przelewy
    1) z BPH do mBanku
    2) z BZWBK do mBanku
    Kiedy można się ich spodziewać na koncie w mBanku? Może ktoś to praktycznie
    sprawdził

    Grześ

  • 2. Data: 2005-06-27 08:27:19
    Temat: Re: jak długo idzie przelew (praktycznie)
    Od: "LUBA" <l...@o...com>

    środa ok 15-16tej

    ,,

  • 3. Data: 2005-06-27 08:29:25
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "LUBA" <l...@o...com> napisał w wiadomości
    > środa ok 15-16tej

    Środa??? od kiedy elixir idzie 2 dni? chodziło mi raczej o której godzinie
    dzisiaj będzie......

  • 4. Data: 2005-06-27 08:52:38
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Użytkownik "LUBA" <l...@o...com> napisał
    w wiadomości news:d9odil$ge7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > środa ok 15-16tej

    Bzdura.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2005-06-27 09:15:15
    Od: nod <n...@U...op.pl>

    > Środa??? od kiedy elixir idzie 2 dni? chodziło mi raczej o której
    > godzinie dzisiaj będzie......

    dzisiaj po 18:00
    lub
    jutro po 12:00

  • 6. Data: 2005-06-27 09:25:55
    Od: "LUBA" <l...@o...com>

    > Bzdura.
    >

    > Pozdrawiam!
    > Prof_Ex

    Zadna bzdura.
    Ja kiedyś dostalem przelew w środę popoludniu.

  • 7. Data: 2005-06-27 09:30:40
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LUBA" <l...@o...com> napisał
    w wiadomości news:d9oh0i$epk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    [...]
    > Zadna bzdura.
    > Ja kiedyś dostalem przelew w środę popoludniu.

    No popatrz.
    A ja kiedyś dostałem przelew w poniedziałek popoludniu :-)))

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 8. Data: 2005-06-27 09:48:22
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 27 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Grzes posłał(a) w świat wiadomość

> [...]
    > 2) z BZWBK do mBanku
    > Kiedy można się ich spodziewać na koncie w mBanku? Może ktoś to praktycznie

    Pieniądze wysłane przed ósmą (pierwsza sesja) są na koncie mBanku tuż przed
    czternastą.
    Wysłane przed czternastą, są zaksięgowane w mBanku tuż przed dziewiętnastą
    (na pewno po osiemnastej).
    Przelew z drugiej sesji (samo południe) dojdzie pewnie przed siedemnastą.
    Jeżeli nie zapomnę, to sprawdzę po szesnastej konto. ;-)

    Oczywiście założyłem, że wysyłasz pieniądze z porządnego "banku on-line", a
    nie ING Bank Śląski (o 11:30 kończy działalność na dany dzień) czy innego
    BPHahaha, że o PKO i Lukasie nie wspomnę.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 9. Data: 2005-06-27 13:28:56
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 27 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Janusz - Vahanara posłał(a) w świat wiadomość

    > Przelew z drugiej sesji (samo południe) dojdzie pewnie przed siedemnastą.
    > Jeżeli nie zapomnę, to sprawdzę po szesnastej konto. ;-)

    Przed chwilą przelew z Volkswagen Bank z godziny 12. został zaksięgowany na
    koncie mBanku.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 10. Data: 2005-06-27 14:12:24
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    oba przelewy o które pytałem zostały zaksięgowane ok. 16