  • 1. Data: 2005-06-27 07:24:46
    Temat: jak Wam "chodzi" KB24?
    Od: sidorowski <s...@i...pl>

    jwt. Strona się ładuje 2-3 minuty. Potwierdzenie każdej operacji trwa i
    trwa. Inteligo mi śmiga więc to nie sprawa łącza.
    pzdr
    sidorowski

  • 2. Data: 2005-06-27 09:19:47
    Temat: Re: jak Wam "chodzi" KB24?
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces sidorowski <s...@i...pl> zwrócił błąd:
    > jwt. Strona się ładuje 2-3 minuty. Potwierdzenie każdej operacji trwa i
    > trwa. Inteligo mi śmiga więc to nie sprawa łącza.

    U mnie dzisiaj dobrze (nie sprawdzałem rano, przed chwilą robiłem
    przelew). Jedynie na samo logowanie musiałem czekac kilkanaście sekund.
    Ale w moim przypadku, z kilku sieci, KB24 prawie zawsze chodzi trochę
    bardziej mułowato niż Inteligo.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 3. Data: 2005-06-27 09:33:09
    Od: "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid>

    Użytkownik "sidorowski" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > jwt. Strona się ładuje 2-3 minuty. Potwierdzenie każdej operacji trwa
    > i trwa. Inteligo mi śmiga więc to nie sprawa łącza.

    U mnie tragicznie:-(

    ->piotr