  • 11. Data: 2004-09-24 14:21:18
    Temat: Re: istnieja bank w polsce który umożliwia robienie porzelewów IBAN/SWIFT za granice online z domu.
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/24/2004 11:22 AM, Bartol Partol wrote:

    > OK. A mi sie wydaje, ze w Millenium nie majac konta walutowego mozna
    > przez Millenet pierdyknac przelew za granice. Dobrze mi sie wydaje?

    Jak najbardziej, można z konta w zł.

    Jednakże należy sie przygotować na interpretację pojęcia "on line".
    Jeżeli ktoś jest mało sprawny, tzn. tytuł przelewu poda niejasny dla
    pracownika M. (piszę o przelewie na kilkaset EUR, nie milion) i nie poda
    Nru SWIFT (baza banków o określonej nazwie w danej miejscowości i o
    danym adresie moim zdaniem to szt. 1, zdaniem M. nie) to będzie pytany o
    to w kolejnych cyklach - przelew w skarajnym przypadku może realizować
    się i tydzień z powodu tej korespondencji.

    PZdr: Catbert

  • 12. Data: 2004-09-24 16:21:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Catbert wrote:
> [...]
    > pytany o to w kolejnych cyklach - przelew w skarajnym przypadku może
    > realizować się i tydzień z powodu tej korespondencji.

    przyznali mi sie na pismie ze to nie jest przelew automatyczny
    tylko jakis humanoid drukuje to sobie w banku i wklepuje do SWIFTa od nowa przy
    okazji zmieniajac co mu sie podoba (np tytul operacji)

    a przy okazji nie wolno w Millennium brac na siebie kosztow obcego banku - ja
    wzialem, obciazyli mnie 140 zl (ryczalt) a potem jeszcze 25 (faktyczne koszty)
    - tą druga oplate po reklamacji zwrocili ale widac jakie bandyckie stawki
    ryczałtowe mają
    *** blad ***