  • 1. Data: 2004-09-21 15:17:37
    Temat: troche NTG: gdzie w Warszawie najtaniej Euro?
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl>

    Witam, w zwiazku z wyjazdem do Belgii, na dniach
    bede kupowal troche euro, tak powiedzmy 1000.
    Gdzie najkorzystniej w Warszawie mi przelicza zlotowki?

    --
    pozdrawiam,

    ---------------------------------------------[.:wham
    my:.]

  • 2. Data: 2004-09-21 16:11:38
    Temat: Re: troche NTG: gdzie w Warszawie najtaniej Euro?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-21 17:17, kiedy [.:whammy:.] napisał(a)
    co następuje:

    > Gdzie najkorzystniej w Warszawie mi przelicza zlotowki?

    Jako zasadniczo leniwy w sobie, zwykle kupuję w Hotelu Warszawa.

  • 3. Data: 2004-09-21 17:18:51
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bede kupowal troche euro, tak powiedzmy 1000.
    > Gdzie najkorzystniej w Warszawie mi przelicza zlotowki?

    my:.]

    Kantor Intraco, chyba

    Seba_Fan_Warszawa

  • 4. Data: 2004-09-22 09:17:56
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, w zwiazku z wyjazdem do Belgii, na dniach
    > bede kupowal troche euro, tak powiedzmy 1000.
    > Gdzie najkorzystniej w Warszawie mi przelicza zlotowki?

    Ja jak jadę do Schwedt wpłacać pieniądze na konto w DB, to zawsze wymieniam
    w Krajniku. Kiedyś chodziłem tam sobie po ulicy i zobaczyłem, że w jednym
    sprzedaż była 4,40 a kupno w innym 3,38 :)))

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 5. Data: 2004-09-22 09:37:14
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-22 11:17, kiedy Julek napisał(a) co
    następuje:
    > Ja jak jadę do Schwedt wpłacać pieniądze na konto w DB, to zawsze wymieniam
    > w Krajniku.

    Warszawa ostatnio duża zrobiwszy się. Ciekawe, czy komunikacja miejska
    poradzi...

  • 6. Data: 2004-09-22 16:23:07
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-22 11:17, kiedy Julek napisał(a) co
    > następuje:
    >
    > Warszawa ostatnio duża zrobiwszy się. Ciekawe, czy komunikacja miejska
    > poradzi...

    whammy pytał gdzie jest najlepiej w Warszawie, ale napisał, że jedzie do
    Belgii. Krajnik jest prawie w prostej linii Wawa-Belgia ;)

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 7. Data: 2004-09-22 16:29:29
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl>

    > whammy pytał gdzie jest najlepiej w Warszawie, ale napisał, że jedzie
    > do Belgii. Krajnik jest prawie w prostej linii Wawa-Belgia ;)

    w szczegolnosci samolotem zahacze :o) ale i tak dzieki za info!

    a moze jednak jakies typy ze stolicy?

    --
    pozdrawiam,

    my:.]

  • 8. Data: 2004-09-22 16:34:42
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    > w szczegolnosci samolotem zahacze :o) ale i tak dzieki za info!
    >
    > a moze jednak jakies typy ze stolicy?

    To trzeba było pisać "wylotem", a nie "wyjazdem" :))

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski