  • 1. Data: 2003-01-02 22:48:49
    Temat: [inteligo] zanim kliknę "wyrażam zgodę na przejęcie zobowiązań"
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Czy ktoś może mnie oświecić o co chodzi z tym wyrażaniem zgody na
    przejęcie zobowiązań w Inteligo. Chciałbym wiedzieć co jest grane zanim
    kliknę. Co będę mógł lub czego nie będę mógł i jakie będę miał prawa
    gdy wyrażę lub nie wyrażę zgody na przejęcie przez PKO BP SA zobowiązań
    wynikających z mojej umowy konta (lub kont) Inteligo od Bankgesellschaft
    Berlin (Polska) S.A.

    I po co to w ogóle jest?

    Czy będzie lepiej dla PKO BP jak wyrażę czy jak nie wyrażę?
    Czy będzie lepiej dla Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. jak wyrażę
    czy jak nie wyrażę?
    A dla mnie?

    --
    Miernik _____________________________________
    / /

  • 2. Data: 2003-01-03 16:02:36
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Miernik <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av2fka$ee0$...@s...man.poznan.pl...
    > Czy ktoś może mnie oświecić o co chodzi z tym wyrażaniem zgody na
    > przejęcie zobowiązań w Inteligo. Chciałbym wiedzieć co jest grane zanim
    > kliknę.

    > I po co to w ogóle jest?

    Zmienila sie jedna strona umowy o prowadzenie konta, wiec sie pytaja czy
    druga strona sie z tym zgadza.

    > Czy będzie lepiej dla PKO BP jak wyrażę czy jak nie wyrażę?

    Zalezy jakim bedziesz klientem...;-)
    Jesli sie nie zgodzisz to IMO po prostu rozwiazujesz umowe o prowadzenie
    konta, czy raczej nie wytrazasz zgody na jej kontynuowanie z innym bankiem
    niz ja zawiazales. Jesli z wypowiedzeniem wiaza sie jakies koszty to cie
    nimi obciazyc nie moga bo... jeszcze nie maja z toba umowy a to rozwiazanie
    umowy jest nie z twojej winy.

    > Czy będzie lepiej dla Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. jak wyrażę
    > czy jak nie wyrażę?

    Im to juz rybka. Twojego konta i tak nie moga prowadzic (i nie chca).

    > A dla mnie?

    Zalezy czy chcesz miec konto Inteligo...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---