  • 11. Data: 2003-03-13 15:54:39
    Temat: Re: [inteligo] serwis www i numer karty
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik blad napisał:

    > mysle, ze celowo data ta jest np 2 miesiace wczesniejsza (u mnie tak jest)
    > - raz dla zmyly
    > - dwa pewnie sluzy do wystawienia nastepnej karty

    A ja mysle ze to blad. Na obu kartach mam 03/03, a karty byly wydane
    mniej niz 2 lata temu i to w duzym odstepie czasu.

    Bartol

  • 12. Data: 2003-03-13 16:14:25
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > mysle, ze celowo data ta jest np 2 miesiace wczesniejsza (u mnie tak jest)
    > - raz dla zmyly
    > - dwa pewnie sluzy do wystawienia nastepnej karty

    Szczerze mówiąc - dziwi mnie taki wniosek. Głowę bym dał, że to zwykły
    błąd...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 13. Data: 2003-03-13 16:18:10
    Od: m...@p...onet.pl

    > Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Szczerze mówiąc - dziwi mnie taki wniosek. Głowę bym dał, że to zwykły
    > błąd...

    Dzwonilem do Inteligo, powiedzieli, ze jest to blad serwisu transakcyjnego
    (pokazuje aktualna date) i w najblizszych dniach zostanie to naprawione.

    Pozdr. Michal

  • 14. Data: 2003-03-13 16:23:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol"

    > A ja mysle ze to blad. Na obu kartach mam 03/03, a karty byly wydane
    > mniej niz 2 lata temu i to w duzym odstepie czasu.

    no to chyba faktycznie blad - ja mam karte wazna do 05/03 a wyswietla tez
    03/03 i bliskosc tych dat nasunela mi taki wniosek.
    Jesli jednak 03/03 sie powtarza to po prostu tej daty do systemu nie
    podali - jakies zero numeryczne binarnie moze byc tak widziane
    *** blad ***

  • 15. Data: 2003-03-14 10:15:19
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "olo" <n...@d...pl> writes:

    > no jeśliby to był kolega z pracy który Cię nie lubi - to takie wysłanie
    > całej kasy na konto TEPSY czy innej gazowni mogłoby mu sprawić niezłą frajdę
    > a Tobie spory kłopot - bo zanim byś się z nimi wykłócił żeby Ci oddali
    > pieniądze ..

    Dlatego w inteligo warto rozważać rozwiązanie, w którym płatności są
    na jednym rachunku a kasa na drugim. Przelew między własnymi
    rachunkami jest chroniony TANem. Masz płacić kwity, to robisz przelew
    między własnymi a potem wypalasz płatności.

  • 16. Data: 2003-03-14 10:33:45
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co Wy o tym myślicie??? Może warto uderzyć z tym do inteligo?
    >
    > Chyba warto jednak częśc numeru zagwiazdkować...

    I co?? Nikogo więcej to nie bulwersuje? :-)

    Moja mała prośba, aby wszyscy, którzy uważają, że podawanie pełnego numeru
    karty w serwisie WWW jest niebezpieczne - wysłali odpowiedniego e-maila na
    i...@i...pl lub też zgłosili uwagę konsultantowi pod 0800121121 [mają
    obowiązek przyjąć do rozpatrzenia] - co sam też uczynię. W jedności siła. ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782