  • 1. Data: 2002-02-15 22:04:36
    Temat: inteligo - nowosc
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Witam,

    Wszyscy narzekają.

    A ja pochwalę. Można wydrukować PDFa z każdej transakcji w historii
    rachunku... Zauważył ktoś?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 2. Data: 2002-02-15 23:10:23
    Temat: Re: inteligo - nowosc
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A ja pochwalę. Można wydrukować PDFa z każdej transakcji w historii
    > rachunku... Zauważył ktoś?

    Bylo dawno temu. Przyatne w tej chwili jak kwiatek do kozucha...

  • 3. Data: 2002-02-15 23:26:49
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > Bylo dawno temu. Przyatne w tej chwili jak kwiatek do kozucha...

    A to dziwne, bo nie zauważyłem. Słyszałem tylko obiecywania...

    A dlaczego niby nieprzydatne? Chyba spełnia wszystkie warunki formalne
    potwierdzenia przelewu?

    A sekundę, nie ma tam mojego adresu... Jedynie adres odbiorcy...

    Czy jest on wymagany na takim dowodzie? Czy bez mojego adresu może być to
    dowód wykonania przelewu?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 4. Data: 2002-02-16 08:36:16
    Od: "Przos" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a4k5g6$8uq$1@news.onet.pl...

    > A to dziwne, bo nie zauważyłem. Słyszałem tylko obiecywania...

    No i masz rację bo nie było
    przos

  • 5. Data: 2002-02-16 22:57:44
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    >No i masz rację bo nie było

    Bylo.

  • 6. Data: 2002-02-19 12:19:59
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org> wrote in message

    > Bylo.

    Nie było. Było na nic przydatne drukowanie potwierdzenia złożenia dyspozycji
    a nie wykonania jej. W tej chwili możesz drukować potwierdzenie każdej
    operacji i wyciąg. Na to długo czekałem i jest to duży plus.

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-02-21 22:15:10
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Tue, 19 Feb 2002 13:19:59 +0100, "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>
    wrote:

> [...]
    >a nie wykonania jej. W tej chwili możesz drukować potwierdzenie każdej
    >operacji i wyciąg. Na to długo czekałem i jest to duży plus.

    Piszac 'bylo', mialem na mysli, ze byla o tym mowa na newsach AFAIR. Jesli sie
    myle i na newsach jeszcze o tym nie bylo, to trudno, 'czlowiek omylna istota
    jest'.

    a.