  • 1. Data: 2006-08-21 19:59:32
    Temat: [inteligo] limity VE
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Witam,

    Nie zauważyłem, żeby już o tym było. W Inteligo od pewnego czasu można
    ustawiać dowolne limity dla VE, czy to za pomocą serwisu www, czy
    konsultanta.

    W niepamięć odeszła więc tabelka z trzema sztywnymi wariantami limitów i
    koniecznością ich zmiany przez konsultanta. Osobny limit ustala się dla
    transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych, poprzez ustawienie limitu na
    0 blokuje się dany rodzaj transakcji.

    Pozdrawiam,
    WN

  • 2. Data: 2006-08-22 10:34:21
    Temat: Re: [inteligo] limity VE
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > Witam,
    >

    > Nie zauważyłem, żeby już o tym było. W Inteligo od pewnego czasu można
    > ustawiać dowolne limity dla VE, czy to za pomocą serwisu www, czy
    > konsultanta.

    Rozumiem, że jest jakiś limit transakcji gotówkowych - tj. że nie można
    wypłacić z bankomatu np. 8'870,- tys. dziennie, o ile wykaże się
    odpowiednią determinację :-))

    Pzdr: Witel

  • 3. Data: 2006-08-22 10:34:48
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
> [...]

    Rozumiem, że jest jakiś limit transakcji gotówkowych - tj. że nie można
    wypłacić z bankomatu np. 8'870,- tys. dziennie, o ile wykaże się

    Pzdr: Witek

  • 4. Data: 2006-08-22 10:46:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Catbert wrote:

    > Rozumiem, że jest jakiś limit transakcji gotówkowych - tj. że nie
    > można wypłacić z bankomatu np. 8'870,- tys. dziennie, o ile wykaże się
    > odpowiednią determinację :-))

    Limit jest taki jaki sobie ustawisz. I jak ustawisz np 10 000 000,- PLN
    to dasz radę wypłacić i podaną kwotę. Oczywiście do granicy salda
    rachunku.

  • 5. Data: 2006-08-22 10:50:54
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    no i jest opcja 'bez limitu'

  • 6. Data: 2006-08-22 10:57:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > dla transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych, poprzez ustawienie
    > limitu na 0 blokuje się dany rodzaj transakcji.

    Gdysby tak jeszcze dodali osobny limit dla transakcji "bez obecności
    karty" (internetowych zdalnych itp.)......

  • 7. Data: 2006-08-22 12:28:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> writes:

    > Gdysby tak jeszcze dodali osobny limit dla transakcji "bez obecności
    > karty" (internetowych zdalnych itp.)......

    W praktyce sprowadza to karte do zwyklej VE, wielu sprzedawcow
    "zdalnych" (a zwlaszcza "zdalno-normalnych") po prostu wklepuje
    numer do terminala i z punktu widzenia banku jest to transakcja
    z obecnoscia karty, tyle ze bez odczytu sciezki magnetycznej.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2006-08-22 12:45:03
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    jureq napisał(a):

    > Limit jest taki jaki sobie ustawisz. I jak ustawisz np 10 000 000,- PLN
    > to dasz radę wypłacić i podaną kwotę. Oczywiście do granicy salda
    > rachunku.

    Faktycznie na stronie banku jest informacja, że przy braku ustawionego
    limitu ograniczeniem jest saldo.
    Dla mnie to nowość - o ile wiem limit wypłat gotówkowych ograniczony
    jest w innych bankach do kwoty 15 000 - i to też trzeba mieć "lepsze" konto.

    BTW, czy inne banki też już tak mają?

    Pzdr: Witek

  • 9. Data: 2006-08-22 15:02:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Catbert napisał(a):

    > Rozumiem, że jest jakiś limit transakcji gotówkowych - tj. że nie można
    > wypłacić z bankomatu np. 8'870,- tys. dziennie, o ile wykaże się
    > odpowiednią determinację :-))

    Nie, nie ma górnego limitu. Ponadto w inteligo nigdy go nie było.

  • 10. Data: 2006-08-24 07:14:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
    > numer do terminala i z punktu widzenia banku jest to transakcja
    > z obecnoscia karty, tyle ze bez odczytu sciezki magnetycznej.

    Chyba nie całkiem. Bo jak to jest, że np kartą VE mBanku nie zapłacisz
    zdalnie?