  • 1. Data: 2006-08-21 18:01:28
    Temat: tanie konta
    Od: "rekin" <...@w...pl>

    http://patrek1.systempartnerski.pl/

  • 2. Data: 2006-08-21 20:52:50
    Temat: Re: tanie konta
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    Ten wykaz to jedna wielka bzdura. Np koszt przelewu w inteligo to 0.99 zł.
    Wykonujesz 20 przelewów = ok. 20 zł/miesiąc.. Niestety sytuacja w polskim
    sektorze bankowym jest taka że trzeba posiadac kilka kont aby nie płacic
    haraczu pejsatym. To panu nadzorcy Balcerowiczowi zawdzięczamy.

    U mnie : konto osobiste i firmowe volkswagen bank( 0 zł konto), inteligo
    dla karty ( internet) + płatności w serwisach aukcyjnych ( 0 zł konto),
    mbank ( rezerwa,płatnosci na aukcjach, fundusze 0 zł konto), multibank
    przelewy zagraniczne( 0 zł konto). Wychodzi parę złotych na miesiąc ( token,
    karta )

    To nie chodzi o kasę , ale o to aby nie dac sie wydymać.

    pzdr
    j.

  • 3. Data: 2006-08-22 10:17:55
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > mbank ( rezerwa,płatnosci na aukcjach, fundusze 0 zł konto), multibank
    > przelewy zagraniczne( 0 zł konto). Wychodzi parę złotych na miesiąc (

    U mnie dochodzi bezpłatny wpłatomat Lukas, walutowe BZWBK - 4 zł.

    Tomek