  • 1. Data: 2006-08-21 17:44:39
    Temat: Przelew zagranice a oplaty
    Od: "Conroe" <i...@o...pl>

    Bede musial przelac kwote ok. 60 tys PLN na konto w Wielkiej Brytanii.
    Jak zrobic to najmniejszym kosztem?

  • 2. Data: 2006-08-21 18:27:42
    Temat: Re: Przelew zagranice a oplaty
    Od: "piotr'ek" <p...@g...pl>

    > Jak zrobic to najmniejszym kosztem?

    W walizkę i zawieźć.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2006-08-21 19:31:55
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Conroe napisał(a):
    > Bede musial przelac kwote ok. 60 tys PLN na konto w Wielkiej Brytanii.
    > Jak zrobic to najmniejszym kosztem?

    takiej kwoty nie wolno (zgodnie z prawem dewizowym) wywiezc w gotowce,
    jak celnicy zlapia to stracisz kase...

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-08-21 20:36:59
    Od: "piotr'ek" <p...@g...pl>

    > takiej kwoty nie wolno (zgodnie z prawem dewizowym) wywiezc w gotowce,
    > jak celnicy zlapia to stracisz kase...

    Eeee... nie takie rzeczy się woziło. A zgodnie z prawem to chyba ileśtam mln. ojro
    wolno wypłacić z konta wywieźć.

    *

  • 5. Data: 2006-08-22 05:32:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > takiej kwoty nie wolno (zgodnie z prawem dewizowym) wywiezc w gotowce,
    > jak celnicy zlapia to stracisz kase...

    Nie strasz.
    nie wolno wywiezc bez odpowiedniego papierka.
    Zalatwiasz papier i wywozisz legalnie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2006-08-22 10:26:05
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Slawek Kos napisał(a):
    > Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Nie strasz.
    > nie wolno wywiezc bez odpowiedniego papierka.
    > Zalatwiasz papier i wywozisz legalnie.

    Koszt przelewu nie jest wyższy niż 150 - 200 zł w wariancie drogim - nie
    sądzę, żeby załatwienie papierka i bilet na jakikolwiek środek
    transportu kosztowały mniej.

    Pzdr: Witek

  • 7. Data: 2006-08-22 12:27:24
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Mon, 21 Aug 2006 19:44:39 +0200, Conroe napisał(a):

    > Bede musial przelac kwote ok. 60 tys PLN na konto w Wielkiej Brytanii.
    > Jak zrobic to najmniejszym kosztem?

    Najtaniej to chyba miał KB (wydaje mi się że coś koło 10zł za przelew)

  • 8. Data: 2006-08-22 22:53:27
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Conroe <i...@o...pl> napisał(a):

    > Bede musial przelac kwote ok. 60 tys PLN na konto w Wielkiej Brytanii.
    > Jak zrobic to najmniejszym kosztem?

    Ostatnio kumpel coś przelewał za granicę, bodaj do Niemiec. Nie wiem których
    banków ofertę analizował i o szczegóły sie nie dopytywałem, ale pochwalił
    sie że wybrał BZWBK.

    Tomek