  • Data: 2002-01-09 18:46:30
    Temat: Re: inteligo i zakupy przez inet
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a1hmmh$dhp$1@news.onet.pl...

    > Hmm ... to nie lepszy juz byłby sam mBank ze swoja
    > ekartą ?
    > Proces przelewania z mbanku do inteligo troche
    > trwa a i rozładować tego kontna nie można tak
    > szybko jak w ekarcie

    ok - ale zauwaz ze eKarta na wejsciu kosztuje 20 - a mozna miec Inteligo za
    friko i jak na razie kazda transakcje mi autoryzowalo - zarowno w Polsce jak
    i za granica - a z tego co pisza wszyscy o eKarcie to jakos kiepsko to
    wyglada - np niedawny post MK.

    BTW - bo pokazal sie watek o polskich znakach - ja na przy platnosciach
    zagranicznych zawsze musze wpisac "Jarosław" - bez polskich znakow nie
    przechodzi.

    --
    JaKi