  • Data: 2002-02-23 15:29:48
    Temat: Re: inteligo i cyfry kontrolne
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawie jest z inteligo - dokonując próby przelewu na inne konto w
    > inteligo, nie podając cyfr kontrolnych, przelew nie jest przyjmowany...
    Czy
    > to jest zgodne z planem wdrożenia NRB?
    Hmm. Dziwne. Wlasnie wczoraj uaktywnili mi konto w mBanku i przelalem dla
    testu 1000 PLN. Jak wpisalem w formularzu pelny numer konta w mBanku wraz z
    dwiema cyframi kontrolnymi to wyskoczyl mi komunikat "Nieznany bank" lub cos
    w tym rodzaju. A jak wpisalem bez dwoch pierwszych cyferek przelew zostal
    przyjety a po okolo 3-ech godzinach moje saldo w mBanku z 0 podnioslo sie do
    1000 :-).