    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo - czyli 23.5 = 24 :)
    Date: Thu, 10 Jan 2002 20:14:19 +0100
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@ph48.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Bartassw" <s...@b...net> napisał w wiadomości
    news:a1k6r1$rpu$1@news.tpi.pl...

    > Pomijaca fakt ze to nigdy nie jest owe pol godziiny (wczoraj do 1:30 nie
    > udalo m isie zalogowac) to zastanawiam sie czy dla Was 23,5 godziny to tez
    > jest 24. Ciekawy jestem dlaczego w chwili podpisywania umowy nie
    powiedziano
    > o tym... .albo nie ma zadnej informacji na ten temat na www.

    Jest informacja. www.inteligo.pl -> pomoc -> obsługa przez telefon

    "Ostatnio dzwoniłem do Inteligo w nocy i okazało się, że nie mogę
    zmienić parametrów stałego zlecenia. Dlaczego?
    W nocy ma miejsce ok. 30-minutowe przetwarzanie danych. W tym czasie
    konsultant nie może zrealizować pewnych operacji, takich jak np. zmiana albo
    ustanowienie zlecenia stałego. Będziesz natomiast mógł wykonać wcześniej
    ustanowioną płatność albo QuickMoney. Twoja karta, serwis WAP oraz
    automatyczny serwis telefoniczny również będą działać, dając Ci dostęp do
    Twoich pieniędzy."

    I www.inteligo.pl -> pomoc -> serwis www/wap/tel

    "Kiedy mogę korzystać z waszych usług przez Internet / WAP / telefon /
    bankomat?
    Usługi konta Inteligo są dostępne 24 godziny na dobę, przez cały rok.
    W czasie potrzebnym na tzw. przetwarzanie danych (co ma miejsce w godzinach
    nocnych) funkcjonalność może być ograniczona, zawsze jednak będziesz mógł
    skorzystać ze swojej karty Visa Electron, wykonać płatność lub QuickMoney za
    pomocą serwisu WWW, WAP, automatycznego serwisu telefonicznego lub przy
    pomocy konsultanta."

    Tak więc zaprzeczają sami sobie - piszą, że z serwisu www można zrobić
    przelw QuickMoney, a także zrealizować płatność...

    A w pisemku do ciebie napisali co innego. Oto cytat:
    " Korzystanie ze stron przeznaczonych do realizacji płatnosci w tym czasie
    jest niemożliwe ze względów technicznych".
    A nawet w tej pomocy sami sobie zaprzeczają - w "pomoc -> obsługa przez
    telefon" nic nie pisze o tym, że serwis www będzie działać, a w "pomoc ->
    serwis www/wap/tel" pisze, że serwis www działa...

    Pisz jeszcze raz!!! Bo ktoś tu kogoś robi w balona. I daj znać na grupę!!!

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl