  • Data: 2002-01-10 19:33:53
    Temat: Re: inteligo - czyli 23.5 = 24 :)
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartassw" <s...@b...net> napisał w wiadomości
    news:a1k6r1$rpu$1@news.tpi.pl...

    > Niestety bardzo czesto w tych godzinach zalogownaie sie na konto bylo
    > praktycznie niemozliwe. Zirytowany cala sytuacja postanowilem napisac do
    > Inteligo i otrzymalem wyjasnienia:

    Dodam jeszcze coś - zalogować powinno się dać.

    Zresztą poniżej zawarłem maila, który właśnie wysłałem:

    ****
    Szanowni Państwo,

    Zacząłem ostatnio czytać listę dyskusyjną pl.biznes.banki.
    Zaciekawiła mnie pewna kwestia odnośnie banku Inteligo.
    Chodzi o nocne przetwarzanie.

    Przytoczę kilka cytatów:

    1. [pochodzi ze strony www.inteligo.pl -> pomoc -> obsługa przez
    telefon]
    "Ostatnio dzwoniłem do Inteligo w nocy i okazało się, że nie mogę
    zmienić parametrów stałego zlecenia. Dlaczego?
    W nocy ma miejsce ok. 30-minutowe przetwarzanie danych. W tym czasie
    konsultant nie może zrealizować pewnych operacji, takich jak np. zmiana albo
    ustanowienie zlecenia stałego. Będziesz natomiast mógł wykonać wcześniej
    ustanowioną płatność albo QuickMoney. Twoja karta, serwis WAP oraz
    automatyczny serwis telefoniczny również będą działać, dając Ci dostęp do
    Twoich pieniędzy.

    2. [pochodzi z www.inteligo.pl -> pomoc -> serwis www/wap/tel]
    "Kiedy mogę korzystać z waszych usług przez Internet / WAP / telefon /
    bankomat?
    Usługi konta Inteligo są dostępne 24 godziny na dobę, przez cały rok.
    W czasie potrzebnym na tzw. przetwarzanie danych (co ma miejsce w godzinach
    nocnych) funkcjonalność może być ograniczona, zawsze jednak będziesz mógł
    skorzystać ze swojej karty Visa Electron, wykonać płatność lub QuickMoney za
    pomocą serwisu WWW, WAP, automatycznego serwisu telefonicznego lub przy
    pomocy konsultanta."

    3. [Państwa odpowiedź dla czytelnika grupy pl.biznes.banki]
    "Szanowny Panie,
    Nawi?zuj?c do Pana zgłoszenia dotycz?cego obsługi naszych stron
    transakcyjnych wyja?niamy, że korzystanie z nich jest możliwe 24 godziny na
    dobę. Wyj?tkiem jest okres, trwaj?cy około pół godziny po godzinie 0.00
    każdego dnia, kiedy trwa nocne przetwarzanie danych. Czynno?ć ta jest
    niezbędna do prawidłowej obsługi konta.
    W tym czasie dostępne s? wszystkie funkcje administracyjne zwi?zane z
    posiadanym przez Pana kontem. Korzystanie ze stron przeznaczonych do
    realizacji płatno?ci w tym czasie jest niemożliwe ze względów technicznych.
    Obecnie prowadzimy prace nad możliwymi zmianami w tej kwestii.
    Przepraszamy za niedogodno?ci wyrażaj?c jednocze?nie nadzieję, że okres ten
    nie jest dla Pana zbyt długi.
    pozdrawiamy
    Zespół Inteligo"

    Teraz proszę porównać te trzy cytaty.

    W pierwszym jest mowa, że będzie można wykonać płatnośći.
    W drugim jest mowa, że będzie można wykonać płatność przez WWW, WAP i TEL.
    W trzecim pisze, że płatności przez WWW nie da się wykonać...

    Zaprzeczenie widać chyba, jak na dłoni.

    Proszę też o wyjaśnienie: dlaczego w cytacie nr 1 nie pisze, że będzie
    działać serwis www [przynajmniej niektóre jego funkcje], skoro w
    cytacie nr 3 jest to napisane...
    Czyli jak jest ostatecznie - serwis WWW będzie działać, czy nie będzie???

    Liczę na wyjaśnienie tych wątpliwości.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara