  • 1. Data: 2003-02-01 23:12:05
    Temat: inteligo - "W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW."
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW. Zaloguj się
    ponownie, a jeśli błąd powtórzy się, zadzwoń do konsultanta Inteligo pod
    numerem 0 800 121 121 lub (81) 535 67 89. "

    nie przypominam sobie, aby ktoś informował o przerwach w korzystaniu dzisiaj
    z Inteligo ...
    ~
    ciekawe

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-02-01 23:15:09
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
> [...]
    > numerem 0 800 121 121 lub (81) 535 67 89. "
    >
    > nie przypominam sobie, aby ktoś informował o przerwach w korzystaniu

    no tak - od ponad roku chyba jestem klientem inteligo i dopiero teraz
    dowiedziałem się, że w regulaminie par. 62 punkt 4 jest napisane, że bank
    potrzebuje czas na przetwarzanie danych
    i podobno tak jest codziennie między 0:00 a 0:20 :)

    człowiek całe życie się uczy

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-02-10 08:55:05
    Temat: Re: inteligo - "W chwili obecnej nie ma możliwosci korzystania z serwisu WWW."
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> skribis:

    >i podobno tak jest codziennie między 0:00 a 0:20 :)

    z tym ze czasami dluzej.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Nie chcesz byc bogaty - nie czytaj!
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci":