  • Data: 2007-11-21 09:54:21
    Temat: Re: inna karta przedplacona niz WBK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Lubojański"

    > A to ciekawe co piszesz. Tzn ja zawsze wypłacałem tą kartą z
    > bankomatów za granicą nielegalnie?

    "nie są do bankomatów" nie oznacza, że nie wolno - wolno ale są opłaty
    Wolno ci w bankomacie użyć również karty kredytowej ale tego
    raczej pewnie nie robisz - też są opłaty i wysokie odsetki.

    Anonimowość karty polega na tym, że sprzedawca widzi nie twoje
    nazwisko ale tekst "karta przedplacona" - to co widzi bankomat jest
    dla mnie obojętne - moze zobaczyć nazwisko :-)
    dlatego w bankomatach uzywam karty bezprowizyjnej fortisa
    a place w sklepach raczej przedplaconymi
    *** blad ***