  • Data: 2021-09-19 14:34:01
    Temat: Re: ing zamrozenie wiboru
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 19 września 2021 o 09:48:28 UTC+2 m4rkiz napisał(a):
    > Nigdy nie brałem hipotecznego więc nie znam się, to się zapytam. Znajomemu
    zaproponowali
    > zamiast obecnego 0.26 podniesienie do 1.7 z zamrożeniem na 5 lat (mówił o
    oprocentowaniu
    > ale zapewne chodzi o wibor). Suma do spłacenia taka już niespecjalnie wysoka, więc
    sam
    > fakt że propozycja wyszła ze strony banku pewnie ją dyskwalifikuje? Czy jednak
    powinien
    > doczytać i policzyć?

    Wibor 3M jest teraz 0,24%, a jeszcze chwilkę temu był 0,21%.
    To co, znajomy ma marżę 0,05%?
    A to ostatnie 5 lat?
    Jeśli nie to co ma być po tych 5 latach stałego?

    Hmmm, ciekawe na ile dobrzy są analitycy ing, bo bank na pewno czegoś, na czym
    straci, nie proponuje (chyba że citek).
    Wychodziłoby na to, że średnia wiboru przez 5 lat nie będzie większa niż 1,7% -
    trochę mało.