  • 1. Data: 2003-04-16 08:13:22
    Temat: [ing] wypowiedzenie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Powiedzcie mi - czy w przypaku wypowiedzenia umowy konta z lwem w ING nie ma
    okresu wypowiedznia? Bo wczytałem się w regulamin i mówi on o tym terminie
    tylko gdy umowę wypowiada bank...

    I kilka pytań:
    - czy mają własne druczki wypowiedzenia
    - czy są problemy z uzystaniem potwierdzenia złożenia wypowiedzenia /
    zamknięcia rachunku?
    - co i kiedy robią z pozostałym saldem, czy pobierają prowizję od
    ostatecznej wypłaty / przelewu?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-04-16 08:17:46
    Temat: Re: [ing] wypowiedzenie
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
> [...]
    > zamknięcia rachunku?
    > - co i kiedy robią z pozostałym saldem, czy pobierają prowizję od

    przylaczam sie do pytania. Tez jestem na etapie wypowiadania w ING :-) Ktos
    juz to przechodzil ?
    Dodam jeszcze pytanie o karty - trzeba je oddac i placi sie cos za to czy
    nie ?

    D.

  • 3. Data: 2003-04-16 09:00:25
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zamknięcia rachunku?
    > - co i kiedy robią z pozostałym saldem, czy pobierają prowizję od

    I jeszcze coś - jak rozumiem kanały ING Bank Online i HaloŚląski pozostają
    aktywne. Mam nadzieję, że tak właśnie jest.

    Ale teraz mają zostać wprowadzone opłaty za samo połączenie z ING Bank
    Online dla niektóych kont. Jak to będzie wyglądać w przypadku braku rachunku
    bieżącego?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-04-16 09:32:42
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ale teraz mają zostać wprowadzone opłaty za samo połączenie z ING Bank
    > Online dla niektóych kont. Jak to będzie wyglądać w przypadku braku
    rachunku
    > bieżącego?

    A skąd masz to info?

    Pix

  • 5. Data: 2003-04-16 09:55:51
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > rachunku
    >
    > A skąd masz to info?

    A było niedawno na grupie. Nie wiem, może z tydzień temu.
    Nie mam już na dysku, więc Ci nie podam żadnego IDu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-04-16 09:57:57
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

    Zamknalem w poniedzialek konto i sprawa zakonczona. Oddalem im karty i
    wyplacili mi saldo pomniejszone o oplaty za ten miesiac. Od razu poprosili o
    moj login do INGOnline i zablokowali dostep. To samo z HomeCash. Druczki
    wypelnilem przy okienku. Jeden dotyczacy zamkniecia rachunku i po jednym na
    kazda karte platnicza. Z tego pierwszego dostalem potwierdzenie zamkniecia
    rachunku.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-04-16 10:03:06
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Ale teraz mają zostać wprowadzone opłaty za samo połączenie z ING Bank
    > rachunku
    >
    > A skąd masz to info?
    >
    > Pix

    Koledze Wojciechowi chyba pomylil sie dostep przez telefon z dostepem przez
    Internet

  • 8. Data: 2003-04-16 10:03:17
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Bartosz wrote:
    > Zamknalem w poniedzialek konto i sprawa zakonczona. Oddalem im karty i
    > wyplacili mi saldo pomniejszone o oplaty za ten miesiac. Od razu
    > poprosili o moj login do INGOnline i zablokowali dostep. To samo z

    a dlaczego mialbys blokowac sobie dostep do INGonline ? System nie jest
    zwiazany z ROR i umozliwia podglad innych rachunkow (OKO, Maestro
    przedplacona, kredyty, lokaty) i moze chcesz miec do nich dostep przez
    INGonline ? Ja na twoim miejscu nie rezygnowalbym z dostepu przez Internet
    do BANKU ING (a nie do konta z lwem).

    D.

  • 9. Data: 2003-04-16 10:03:49
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A było niedawno na grupie. Nie wiem, może z tydzień temu.
    > Nie mam już na dysku, więc Ci nie podam żadnego IDu.

    oplata ma byc za polaczenie z HaloSlaski a nie za INGBankOnline (ktory
    bedzie nadal bezplatny).

    D.

  • 10. Data: 2003-04-16 10:12:13
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > przedplacona, kredyty, lokaty) i moze chcesz miec do nich dostep przez
    > INGonline ? Ja na twoim miejscu nie rezygnowalbym z dostepu przez Internet

    Ale nikt sie mnie nie pytal czy ja chce czy nie. Od razu poprosili mnie o
    login i sami zalatwili sprawe. Co prawda dla mnie to nie tragedia bo nie
    korzystam juz z uslug tego banku i szczerze mowiac na dzien dzisiejszy nie
    zamierzam.