  • Data: 2014-02-06 21:09:18
    Temat: Re: [info] Przeliczniki czyli w poszukiwaniu nowych liderów
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lcl432$kj0$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 30.01.2014 18:13, xbartx pisze:

    Transakcje wykonane kartą MC Polbank z dnia 05.02.2014, w CZK (Pec pod
    Snezkou i Sneżka) rozliczyły mi się 06.02.2014 po kursie 0,1533 CZK/PLN
    czyli 0,78% wyżej niż kurs średni NBP z obu dni.
    IMO bdb wynik.

    Wypłata w bankomacie kartą MC USD Alior Kantor jeszcze się nie rozliczyła.
    BTW trzeba uważać klikając bo bankomat automagicznie przeliczył mi 500 CZK
    na PLN (wyszło mu ponad 83 PLN) i zaproponował domyślnie obciążenie w PLN!!!
    Na szczęscie można się było nie zgodzić i obciążyć kartę bez przeliczania...
    ufff...

    Sławek