  • Data: 2014-02-08 10:43:03
    Temat: Re: [info] Przeliczniki czyli w poszukiwaniu nowych liderów
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.02.2014 20:07, Slavekk pisze:

    > Wypłata w bankomacie się rozliczyła dzisiaj tj. 07.02.2014r.
    > Kurs wynikowy wyszedł 1 CZK = 0,1513 PLN
    > IMO rewelacyjnie - poniżej kursu _średniego_ w NBP
    > Dolary kupowane po 3,0865 PLN - dzisja mogłbym nawet kupić o grosik
    > taniej...;)

    No jak już wspomniałem i pokazałem karta USD z kantoru Alior idealnie
    nadaje się do płatności w walutach innych niż PLN i do tego jedna
    wypłata z bankomatu gratis na cały świecie.
    Co do przeliczenia w czeskich bankomatach to pamiętam, że rok temu
    bankomat chciał mi przeliczyć korony na PLN po kursie VISA/MC i bez
    dodatkowych prowizji, niestety nie pamiętam co to był za bankomat.
    Ostatnio będąc na wyspach kanaryjskich kolegi karta z Mulitbanku też
    czasami miała propozycję przeliczenia i też szło to po kursie VISA/MC,
    bo sprawdziliśmy.

    Xenocide