  • 1. Data: 2014-01-19 17:21:36
    Temat: [info] Polbank certyfikat i nowa wesja Java = error
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Takie info dla tych co korzystają jeszcze z certyfikatów:

    -------------------------
    Szanowni Państwo,

    w związku z pojawieniem się aktualizacji oprogramowania Java 7 update 51,
    obecnie mogą występować problemy z autoryzacją operacji za pomocą
    certyfikatów.

    Sugerujemy nieaktualizowanie Javy do najnowszej wersji oraz zalecamy
    aktywację usługi jednorazowych haseł sms.

    Jednocześnie informujemy, że trwają prace nad rozwiązaniem problemu.
    Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
    Zespół Polbank24

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-01-19 20:47:55
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Sugerujemy nieaktualizowanie Javy do najnowszej wersji oraz zalecamy
    > aktywację usługi jednorazowych haseł sms.

    a to Ci dopiero "ynformatycy"
    ja sugeruje dodanie adresu strony do zaufanych :)

  • 3. Data: 2014-01-19 21:23:33
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2014-01-19 20:47, brum pisze:

    > a to Ci dopiero "ynformatycy"
    > ja sugeruje dodanie adresu strony do zaufanych :)

    Pewnie trzeba dodać do wyjątków w ustawieniach Java (żeby dopuścić
    uruchamianie uruchamianie aplikacji Self-signed - jakby normalny
    certyfikat majątek kosztował...)

    Paweł

  • 4. Data: 2014-01-20 21:21:43
    Od: AP <a...@o...pl>

    W dniu 2014-01-19 21:23, Paweł Muszyński pisze:
    > Pewnie trzeba dodać do wyjątków w ustawieniach Java (żeby dopuścić
    > uruchamianie uruchamianie aplikacji Self-signed - jakby normalny
    > certyfikat majątek kosztował...)
    >
    > Paweł

    Nie mam dostępu, to nie sprawdzę, ale w kontekście Java7u51 to
    prawdopodobnie brak wymaganych od tej wersji atrybutów manifestu:

    https://blogs.oracle.com/java-platform-group/entry/n
    ew_security_requirements_for_rias

    W BOŚ też jeszcze nie odrobili pracy domowej ;-)
    https://bosbank24.pl/iboss

    Doraźnie pomaga obniżenie poziomu Security Javy z domyślnego High na Medium.

    AP