  • 31. Data: 2003-11-04 11:36:15
    Temat: Re: ile kosztuje Twoja karta kredytowa?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <5...@4...com>, Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie. Raz jeszcze - wypukłośc karty nei determinuje jej kredytowości
    > (na przykład Diners jest wypukł, ale nie kredytowa), ani płaskośc jej
    > nie wyłącza.

    A czy ja twierdzę, że jest inaczej?

    Renata

  • 32. Data: 2003-11-04 12:06:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 4 Nov 2003 11:36:15 GMT, Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> wrote:

    >A czy ja twierdzę, że jest inaczej?
    To było info dla niewiedzących i wiedzących inaczej :-)

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2003-11-04 14:03:43
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Tue, 4 Nov 2003 12:10:59 +0100, "Robert"
    <u...@o...pl> wrote:

    >Tak. Karty wydane po 1.10.2003 sa na nowych zasadach i zaczynaja sie od
    >innych numerow. Te dwie tabele dotycza kart "starych" i "nowych".

    A to nie mogli tak napisać?
    Nigdy nie miałem karty do eKonta (bo nie miałem eKonta), a teraz po
    założeniu jeszcze nie mam karty, więc te numery z tabeli mi nic nie
    mówiły (nie wiem nawet które są stare a które nowe).

    >Bedziesz mial ta z nizsza cena ubezpieczenia - nowe.

    Też doszedłem do tego że będę miał nowe, ale pomogłeś mi
    zidentyfikować która tabelka mnie dotyczy. Dzięki.
    Szkoda że mbank na to nie wpadł.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 35. Data: 2003-11-04 17:17:21
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    2...@4...com,
    Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu
    .org>:

    > A to nie mogli tak napisać?

    Widac data wydania nie bylaby tak jednoznaczna, bo nie jest na karcie, a
    numer jest.
    Ale mogli napisac oprocz tego.

    > Też doszedłem do tego że będę miał nowe, ale pomogłeś mi
    > zidentyfikować która tabelka mnie dotyczy. Dzięki.
    Prosze uprzejmie.

    > Szkoda że mbank na to nie wpadł.
    Juz im to sugerowalem, ale na razie bez efektu.

    --
    Robert

  • 36. Data: 2003-11-04 17:19:27
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > witam
    > ile kosztuje posiadana przez Was karta kredytowa, z jakiego banku?
    zwlaszcza
    > oplata za wydanie (moze wraz z kosztami dodatkowej)?
    >
    > ja spelniam kryteria BZ WBK z zarobkami srednimi 1700 netto. ale cena
    dosyc
    > wysoka 58+38 za obie... ciekawia mnie inne oferty, innych bankow, a
    > przytoczone zestawienie z jednego z ostatnich profitow jest bardzo
    krotkie,
    > wybiorcze, tylko kilka bankow...

    www.karty.pl. Od lat niezmiennie najlepszy. Najpewniejszy. W odróżnieniu
    od jakiejkolwiek prasy, gdzie zestawienia na konkretny obstalunek tworzą
    dziennikarze, a nie fachowcy.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 37. Data: 2003-11-04 18:39:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech"

    > www.karty.pl. Od lat niezmiennie najlepszy. Najpewniejszy.

    blad - do końca roku masz KK BZWBK za połowę ceny (29 zł zwykłe 110 Gold)
    info masz od dziś na pierwszej stronie
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/985 pod tytułem:
    "Tańsze karty, taniej z kartami"
    *** blad ***

  • 38. Data: 2003-11-05 09:59:29
    Temat: Re: ile kosztuje Twoja karta kredytowa? [OT]
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Max <...@...x> wrote:
    [...]

    Mam prośbę; czy moglibyście odpisywać pod postem przedmówcy?
    Wasze posty ciężko się czyta.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 39. Data: 2003-11-05 13:58:04
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    jan <j...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    >
    > koszty wydania to 25 pln / na rok, wydana na dwa lata, dodatkowa w tej
    > samej cenie.
    > limit taki jak na starej, dotychczasowej z innego banku.
    > i - co mnie cieszy najbardziej - nie chca zaswiadczenia o zarobkach
    > (zarabiam, zatrudnienie stale, ale nie chce mi sie o to prosic)
    >
    > ale! inne karty reiffaisena sa po 75 czy nawet 85. wiec pytanie - czy ta
    > jest inna, gorsza jakas? wiem tylko ze ma 44 dni - dla porownania bzwbk
    > dawal 51 na splate od pierwssej transakcji.
    > mozecie cos powiedziec, ewentualnie mnie ostrzec przed czym, niespodzianka

    odradzam ta karte. Prosze spojrzec na kursy przeliczeniowe. Chyba ze nie chce
    sie zabierac jej za granice.

    D.

  • 40. Data: 2003-11-05 14:27:44
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    No jak to! w mBanku są dwa rodzaje kart VE: debetowa z delfinem i kredytowa
    z rybką z tym, że debetową dostajesz bez problemu a o kredytową musisz się
    postarać (500 zł/mies. dochodu, albo b. dobre wyniki za ostanie 3 semestry
    na studiach).

    Użytkownik "Krzysiolek"