  • 1. Data: 2003-11-04 07:59:37
    Temat: ile kosztuje Twoja karta kredytowa?
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    witam
    ile kosztuje posiadana przez Was karta kredytowa, z jakiego banku? zwlaszcza
    oplata za wydanie (moze wraz z kosztami dodatkowej)?

    ja spelniam kryteria BZ WBK z zarobkami srednimi 1700 netto. ale cena dosyc
    wysoka 58+38 za obie... ciekawia mnie inne oferty, innych bankow, a
    przytoczone zestawienie z jednego z ostatnich profitow jest bardzo krotkie,
    wybiorcze, tylko kilka bankow...

    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-04 08:02:27
    Temat: Re: ile kosztuje Twoja karta kredytowa?
    Od: "Max" <...@...x>

    36 mBank ale za 3 lata - VE

    Max

  • 3. Data: 2003-11-04 08:13:26
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A niby od kiedy VE jest karta kredytowa???
    Zacznijcie odrozniac karty debetowe i obciazeniowe od kredytowych.

  • 4. Data: 2003-11-04 08:19:32
    Od: "Max" <...@...x>

    fakt, mój błąd ale i wina wczesnej pory :)
    Max

  • 5. Data: 2003-11-04 08:24:06
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

    > A niby od kiedy VE jest karta kredytowa???
    > Zacznijcie odrozniac karty debetowe i obciazeniowe od kredytowych.

    :-))))))))))))

    Albo autor żartuje, albo z niego taki beton, jakich mało...

    A kredytowy Electron w mBanku to minimum 28 złotych rocznie (mogą dojść
    ubezpieczenia - na życzenie klienta).

  • 6. Data: 2003-11-04 08:24:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Darek <g...@p...fm> wrote:
    > A niby od kiedy VE jest karta kredytowa???
    > Zacznijcie odrozniac karty debetowe i obciazeniowe od kredytowych.

    W Polsce czy na Zachodzie?
    Bo w Polsce to juz od jakis ladnych kilku lat, na zachodzie zreszta tez.
    A piszac "wy" to moze w imieniu tych onych zwroce Ci uwage, ze mylisz
    "wypuklosc" karty z tym, ze moze byc karta kredytowa.

    Plaskie, elektroniczne KK ma poza mBankiem (ktory byl ktoryms z rzedu
    bankiem wprowadzajacym taka karte): ING BS, PKO BP, GE Capital Bank, Pekao
    SA, BPH PBK (ostatnio).

    Jak zatem widzisz tych bankow jest na tyle duzo, ze warto odswiezyc sobie
    wiedze, a nie najezdzac na Bogu ducha winnego grupowicza ;)

  • 7. Data: 2003-11-04 08:26:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Max <...@...x> wrote:
    > fakt, mój błąd ale i wina wczesnej pory :)
    > Max

    A jaki tam twoj blad?!? To, ze ktos Ci wytyka blad, nie znaczy, ze ma racje!
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly/index.html#VE
    Popatrz raz jeszcze :)

  • 8. Data: 2003-11-04 08:41:14
    Od: "Max" <...@...x>

    ha! dzięki Michał!
    pozdro
    Max

  • 9. Data: 2003-11-04 08:52:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 4 Nov 2003 09:13:26 +0100, "Darek" <g...@p...fm> wrote:

    >A niby od kiedy VE jest karta kredytowa???
    >Zacznijcie odrozniac karty debetowe i obciazeniowe od kredytowych.

    Od kiedy mBank ją wydaje. Płaskośc karty nie ma znaczenia w kwesti jej
    funkcionowania. Jedynie przy autoryzacji się róznią.

    --

  • 10. Data: 2003-11-04 09:08:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <h...@4...com>, Adam Płaszczyca wrote:

    > Od kiedy mBank ją wydaje. Płaskośc karty nie ma znaczenia w kwesti jej
    > funkcionowania. Jedynie przy autoryzacji się róznią.

    Ale nie można jej wrzucić na żelazko, tak?

    Renata