  • 1. Data: 2005-01-21 20:34:44
    Temat: identyfikacja banku po numerze konta
    Od: "MK" <m...@p...onet.pl>

    Googlałem i nic dobrego z tego nie wyszło. Szukam opisu jak z numeru konta
    odczytac informacje o banku. Chodzi jedynie o nazwe :-) Są to chyba dwie
    pierwsze cyfry, ale jak są związane z konkretnymi bankami?

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2005-01-21 20:41:30
    Temat: Re: identyfikacja banku po numerze konta
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *MK*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    http://www.nbp.pl/ Banki w Polsce.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz and http://plumowski.swistak.pl

  • 3. Data: 2005-01-21 21:21:03
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    --
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++

    Użytkownik "MK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Googlałem i nic dobrego z tego nie wyszło. Szukam opisu jak z numeru konta
    > odczytac informacje o banku. Chodzi jedynie o nazwe :-) Są to chyba dwie
    > pierwsze cyfry, ale jak są związane z konkretnymi bankami?

    od 3 do 10 reszte juz masz

    pozd
    as

  • 4. Data: 2005-01-22 00:01:37
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "MK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > odczytac informacje o banku. Chodzi jedynie o nazwe :-) Są to chyba dwie
    > pierwsze cyfry, ale jak są związane z konkretnymi bankami?

    8 cyfr dwie pierwsze kontrolne pomijając, od 3 do 10 tej to numer banku
    Tu wyszukasz nazwę
    http://www.wabank.com.pl/baza_bankow_krajowych.html

  • 5. Data: 2005-01-22 15:04:46
    Od: "MK" <m...@p...onet.pl>

    super! dziękuję bardzo

  • 6. Data: 2005-01-22 18:00:53
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    MK napisał:
    > super! dziękuję bardzo

    No to na deser możesz sobie ściągnąć program IBANator. Na stronie
    http://www.ebanki.info/iban/slajd_1.html zaprezentowane jest jego
    działanie. A z tej http://www.ebanki.info/iban/index.html można ściągnąć
    pliki.

    K.

  • 7. Data: 2005-01-23 18:45:22
    Od: "MK" <m...@p...onet.pl>

    > No to na deser możesz sobie ściągnąć program IBANator. Na stronie
> [...]

    też się przyda, bardzo dziękuję :-)