  • Data: 2016-04-27 16:12:44
    Temat: Re: i kolejne dwa SKOKi się sypią
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/27/2016 10:20 PM, Kris wrote:

    > Jak Alior przejmował SKOK Jana z Kęt to jego głównym udziałowcem jeszcze Państwo
    chyba nie było?

    Kto tam wie od kiedy prowadzili rozmowy o kupnie pakietu większościowego.

    Ale:

    - może sytuacja SKOK Jana z Kęt nie była taka zła (nie mam pojęcia)

    - przy przejmowaniu upadającego podmiotu, BFG dosypuje trochę grosza z
    publicznej kasy (gwarantuje zagrożone kredyty itp.)

    Więc może w tamtym przypadku nawet im się opłacało? Co nie zmienia
    faktu, że jako społeczeństwo, dopłaciliśmy do tego interesu.

    Żeby było śmieszniej, jeszcze niedawno, gdy działał Trybunał Konstytucyjny:

    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1483406,Trybu
    nal-nadzor-nad-SKOK-pozostaje-ale-sa-przepisy-do-pop
    rawy

    Przedstawiciele PiS zaskarżyli bardzo wiele artykułów obu
    ustaw, przede wszystkim przesądzających o przejęciu nadzoru KNF
    nad SKOK-ami

    Bronili przekrętów do upadłego, nie udało się, więc zemsta musi być O_o

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com