    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: hakerzy i banki via net
    Date: Thu, 12 May 2005 16:45:37 -0500

    Łukasz Cielecki wrote:

    > Aaa... o to chodzi. To oczywiście prawda. Tego typu programy korzystają
    > z reguły z modułu Internet Explorera. Inna sprawa, że program do
    > obsługi rachunku, który ja widziałem nic nie renderował w HTMLu tylko
    > wypisywał wszystko w typowych komponentach Windowsowych (pola edycyjne,
    > listy itp.).

    No zgadza się, bo kto powiedział, że program musi wyświetlić ten html,
    który przysłał serwer bankowy.
    Wystarczy, że go zrozumiał, czyli zwykły parsing strony html jest
    wystarczający. Wystarczy do tego zwykły automat skończony.
    Wyświetlić może co chce, a potem ma wysłać do serwera coś co by ten
    serwer zrozumiał.
    Równie dobrze można to zaimplenetować w jakieś grze, byleby w tej grze
    nazwa użytkownika i haslo bylo takie samo jak do logowania się do mBanku
    ( o przepraszam ,BPH) a do zestrzelenia kolejnego pojazdu kosmicznego
    należało podać kolejny kod z karty kodów jednorazowych.