    From: "kacalka" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gwarancja bankowa
    Date: Sat, 12 Mar 2005 13:12:14 +0100

    "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:d0ukrs$aft$1@news.onet.pl...
    > Że w mBanku nie słyszeli o gwarancji bankowej to jeszcze zrozumiem ale że
    > Śląskim to już dziwne. Ale pytałeś na obsłudze firm??

    Rozmawialem z bardzo mila pania dyrektor jednego z oddzialow BSK. Mowila cos
    o nowych produktach bankowych dla mikroprzedsiebiorstw, ktore weszly od
    marca. Ostatecznie wyszlo na to, ze gwarancji nie maja, ale zaproponowali mi
    otwarcie linii kredytowej i zablokowanie na niej w/w kwoty. Pachnie mi to
    jakas kombinacja, dlatego pytam czy ktos nie slyszal o produkcie co sie
    nazywa stricte "gwarancja bankowa".
    Dodam jeszcze, ze:
    - rachunek firmy mam w mBanku i nie bardzo chce mi sie go przenosic bo
    jest tani i wygodny
    - ten towar i lokal i tak bedzie musial byc ubezpieczony na wszystkie
    mozliwe sposoby lacznie ze stalym monitoringiem pomieszczen, wiec ta
    gwarancja jest tylko na wypadek gdyby cos mi sie chcialo do raczek
    przykleic, co zakladam, ze sie nigdy nie stanie, bo spodziewam sie, ze
    znacznie wiecej na tym w przyszlosci zarobie niz moglbym ukrasc ;)

    pozdrawiam