  • 1. Data: 2006-03-14 13:15:25
    Temat: godziny otwarcia
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dlaczego wszystkie banki są otwarte do 18 albo do 17? Kiedy ja mam do
    nich zajść? W przerwie na lunch?
    To chyba kolejny argument za użyciem mbanku...

  • 2. Data: 2006-03-14 13:26:29
    Temat: Re: godziny otwarcia
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego wszystkie banki są otwarte do 18 albo do 17? Kiedy ja mam do nich
    > zajść? W przerwie na lunch?
    > To chyba kolejny argument za użyciem mbanku...
    niektóre są do 19

  • 3. Data: 2006-03-14 13:44:09
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.kulbi.prv.pl>

    Grzes napisał(a):
    > niektóre są do 19

    A w centrach handlowych nawet do 20 lub 21.

    --
    Dawid

  • 4. Data: 2006-03-14 13:50:32
    Od: "Edzi" <P...@i...fm>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego wszystkie banki są otwarte do 18 albo do 17? Kiedy ja mam do
    > nich zajść? W przerwie na lunch?
    > To chyba kolejny argument za użyciem mbanku...

    To ile Ty gościu godzin na dobe pracujesz???? Banki są przeważnie otwarte od 8
    do 18... nie ma siły, żeby się nie wyrobić. Już gorzej z urzędami - one
    przeważnie o 15 drzwi zamykają - to dopiero porażka...

    --
    Edzi

  • 5. Data: 2006-03-14 16:20:59
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jacek Popławski napisał(a):

    > Dlaczego wszystkie banki są otwarte do 18 albo do 17? Kiedy ja mam do
    > nich zajść? W przerwie na lunch?
    > To chyba kolejny argument za użyciem mbanku...

    Jasne. Spróbuj przejść się do Mbanku i coś załatwić :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2006-03-14 21:23:33
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Edzi wrote:
    > To ile Ty gościu godzin na dobe pracujesz???? Banki są przeważnie otwarte od 8
    > do 18... nie ma siły, żeby się nie wyrobić.

    Od 8:30 do 17:15, teoretycznie jestem w stanie się wyrobić po pracy.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 7. Data: 2006-03-16 06:55:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Mar 2006 14:50:32 +0100,
    osoba podpisana: Edzi <P...@i...fm>
    napisała:

    > Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To ile Ty gościu godzin na dobe pracujesz???? Banki są przeważnie otwarte od 8
    > do 18... nie ma siły, żeby się nie wyrobić. Już gorzej z urzędami - one
    Znajdź mi bank otwarty od 8 rano.

    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 8. Data: 2006-03-16 07:14:10
    Od: "Edzi" <P...@i...fm>

    > Znajdź mi bank otwarty od 8 rano.

    Znajdź mi bank zamknięty o 8 rano....