  • 11. Data: 2006-03-16 12:08:07
    Temat: Re: godziny otwarcia
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 8
    >
    > Znajdź mi bank zamknięty o 8 rano....
    >
    > --
    > Edzi

    W promieniu 200 m od zakładu mam 4 placówki bankowe, ING, PKO, Spółdzielczy i
    Kredyt Bank. Wszystkie zaczynają pracę o 9 i kończą od 15,30 do 16,30.A godzinę
    przed zakończeniem już nie wejdziesz. Na moją może niezbyt grzeczną uwagę że do
    zamknięcia jeszcze jest godzina, panienka z okienka wyjaśniła mi że " ona musi
    mieć czas aby zrobić zbiorówki "

  • 12. Data: 2006-03-16 12:57:02
    Od: "Edzi" <P...@i...fm>

    Użytkownik "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:78ea.0000013a.44195526@newsgate.onet.pl...
> [...]
    do
    > zamknięcia jeszcze jest godzina, panienka z okienka wyjaśniła mi że " ona musi

    Sorry, ale wnioskuję, że albo to jest na wsi - albo obsługa ze wsi...
    20 metrów odemnie jest spółdzielczy - 8-18, zdeko dalej pekao 8-18, nie chce mi
    się specjalnie biegać po rynku i reszty sprawdzać. Miasteczko 50 tyś.
    mieszkańców. Możesz przyjść za minutę 18 i WSZYSTKO załatwisz....

    --
    Edzi

  • 13. Data: 2006-03-30 01:18:03
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    >Znajdź mi bank otwarty od 8 rano.

    7:30 będzie OK? Lukas. Jeśli 7:30 nie jest OK, to w soboty jest od
    8:00 :-)
    --
    Jarek Andrzejewski