  • 1. Data: 2005-03-03 19:23:05
    Temat: glupi mBank, BIK i kredyt w innym banku
    Od: Haiki Tippo <h...@f...jp>

    Sytuacja :

    - dobry wieloletni klient mBanku otrzymuje oferte specjalna : karta
    kred. bez oplat przez rok
    - klient spelnia wymagania, a za karte charge w innym banku placi 2 razy
    tyle co za mKarte, sklada wiec wniosek
    - system wylicza wstepny limit, klient wnioskuje o 50% tego (co w
    zupelnosci mu wystarczy), kompletuje dok. i czeka...
    - mBank bez podania przyczyny odrzuca wniosek
    - klient przymierza sie do wziecia kredytu hipo w innym banku, zamawia
    raport z BIKu
    - na raporcie jak byk stoi odmowa z mBanku

    Wniosek ? mBank wyslal swojego lojalnego klienta na mine.

    Pytanie : czy i spodziewac sie trudnosci z uzyskaniem kredytu hipotecznego ?

    Pozdrawiam
    HT

  • 2. Data: 2005-03-03 19:46:00
    Temat: Re: glupi mBank, BIK i kredyt w innym banku
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Uzytkownik "Haiki Tippo" <h...@f...jp> napisal w wiadomosci
    > - na raporcie jak byk stoi odmowa z mBanku

    hehe znowu ta KK - "darmowa" - a mówilem ze z tego nic dobrego nie
    wychodzi...
    Mi tez proponowali ale... podziekowalem. Nic na tym swicie nie ma za
    darmo - kiedy ludzie sie tego naucza?
    Szczerze wspólczuje a'propos kredytu hip.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-03-03 20:41:15
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Wniosek ? mBank wyslal swojego lojalnego klienta na mine.
    >
    > Pytanie : czy i spodziewac sie trudnosci z uzyskaniem kredytu hipotecznego
    ?

    Niekoniecznie , choc na to musilalby odpowiedziec ktos , kto na biezaco
    oglada raporty BIK.
    Z tego co pamietam w raporcie dla banku w twojej
    sytuacja powinna byc tylko informacja ze jakis bank skladal zapytanie.

    pozd
    as

  • 4. Data: 2005-03-03 22:06:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > hehe znowu ta KK - "darmowa" - a mówilem ze z tego nic dobrego nie
    > wychodzi...
    > Mi tez proponowali ale... podziekowalem.

    He,he, to nie zdziw się jak w BIKu będzie 'odmowa' ;-)
    W końcu chcieli Ci dać, a Ty odmówiłeś ;-)

  • 5. Data: 2005-03-03 23:11:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-03-03 23:06, Użytkownik S.T. napisał:

    > He,he, to nie zdziw się jak w BIKu będzie 'odmowa' ;-)

    A jak wygląda zapis "odmowa" w BIK i w której bazie (BIORK czy BIOZ)
    się znajduje?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2005-03-04 06:46:33
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > He,he, to nie zdziw się jak w BIKu będzie 'odmowa' ;-)
    > W końcu chcieli Ci dać, a Ty odmówiłeś ;-)

    Kurna tego nie przewidziałem :(
    ;)

    A kredycik hipoteczny mam oczywiście w planach.

    --
    pozdrawiam
    P.