eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › brak cennika uslug
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 1. Data: 2005-03-03 14:11:54
    Temat: brak cennika uslug
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,25828
    46.html
    teoretycznie nie o bankach ale ;-) okazalo sie ze po udowodnieniu przez
    klienta - nie otrzymania cennika swiadconych uslug, tpsa przegrala spory
    proces; jesli dobrze zruzumialem informacje, sprawe mozna rozciagnac na
    banki i niedostarczania przez nie jako standard - cennikow swiadczenia
    uslug, zazawyczaj coraz wyzszych
    co wy na to ?



  • 2. Data: 2005-03-03 14:47:14
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krab <_...@k...pl__> wrote:
    > co wy na to ?

    Ze podpisujac regulamin wiesz, ze aktualne taryfy oplat znajduja sie w
    placowh banku,zmiana TOiP nie oznacza zmian umowy (czyli nie musisz nic
    podpisywac), albo ze brak wypowiedzenia prowadzenia rachunku w terminie np.
    14 dni od dostarczenia informacji z wyciagiem oznacza ich zaakceptowanie



  • 3. Data: 2005-03-03 15:09:08
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-03-03 15:47:
    > Krab <_...@k...pl__> wrote:
    >
    >>co wy na to ?
    >
    >
    > Ze podpisujac regulamin wiesz, ze aktualne taryfy oplat znajduja sie w
    Akurat ten zapis jest klauzulą niedozwoloną.
    KJ


    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy http://www.fitness4you.pl
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl


  • 4. Data: 2005-03-03 15:21:16
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Akurat ten zapis jest klauzulą niedozwoloną.

    Dlatego jest stosowany z innymi :)



  • 5. Data: 2005-03-03 15:29:18
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Ze podpisujac regulamin wiesz, ze aktualne taryfy oplat znajduja sie w
    > placowh banku

    klauzula niedozwolona
    art.384 i 384[1] kc

    > zmiana TOiP nie oznacza zmian umowy

    ani trochę... :)

    > albo ze brak wypowiedzenia prowadzenia rachunku w terminie np.
    > 14 dni od dostarczenia informacji z wyciagiem oznacza ich zaakceptowanie

    jakiej informacji?

    KG


  • 6. Data: 2005-03-03 16:14:06
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kam <X#k...@w...pl#X> wrote:
    > jakiej informacji?

    Zmiany TOiP



  • 7. Data: 2005-03-03 17:49:51
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości
    > > co wy na to ?
    >
    > Ze podpisujac regulamin wiesz, ze aktualne taryfy oplat znajduja sie w
    > placowh banku,zmiana TOiP nie oznacza zmian umowy (czyli nie musisz nic
    > podpisywac), albo ze brak wypowiedzenia prowadzenia rachunku w terminie
    np.
    > 14 dni od dostarczenia informacji z wyciagiem oznacza ich zaakceptowanie


    jestes pewny ze tpsa nie ma takiej klauzuli w umowie ? (ja jej nie znam)



  • 8. Data: 2005-03-03 18:08:47
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krab <_...@k...pl__> wrote:
    > jestes pewny ze tpsa nie ma takiej klauzuli w umowie ? (ja jej nie
    > znam)

    Tepsa raczej nie ma, banki maja



  • 9. Data: 2005-03-03 18:40:19
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: "K.K." <e...@d...pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
    news:d0767k$jdk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,25828
    46.html
    > teoretycznie nie o bankach ale ;-) okazalo sie ze po udowodnieniu przez
    > klienta - nie otrzymania cennika swiadconych uslug, tpsa przegrala spory
    > proces; jesli dobrze zruzumialem informacje, sprawe mozna rozciagnac na
    > banki i niedostarczania przez nie jako standard - cennikow swiadczenia
    > uslug, zazawyczaj coraz wyzszych
    > co wy na to ?
    >
    >

    Można, ale powodem do roszczeń może być brak cennika przy zawieraniu umowy
    rachunku (art.54 ustawy Prawo Bankowe), lub później w przypadku braku
    cennika w miejscu, w którym przeprowadza się czynności bankowe (art. 111
    ustawy Prawo Bankowe). Tym samym 'standard' jest w zgodzie w wymogami
    stawianymi przez prawo.


  • 10. Data: 2005-03-03 18:52:38
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Krab napisał(a):
    > teoretycznie nie o bankach ale ;-) okazalo sie ze po udowodnieniu przez
    > klienta - nie otrzymania cennika swiadconych uslug, tpsa przegrala spory
    > proces; jesli dobrze zruzumialem informacje, sprawe mozna rozciagnac na
    > banki i niedostarczania przez nie jako standard - cennikow swiadczenia
    > uslug, zazawyczaj coraz wyzszych
    > co wy na to ?

    Oczywiście że można.

    KG

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1